“To besøk på en uke”
Anmeldelse av Hr.Redaktor

Hr.Redaktor
Vurdert som nr. 4 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 7. august 2021

På første besøk spiste vi dagens fangst som var hyse. Denne ble servert med en utmerket beurre blanch og gode grønnsaker.
På spørsmål til vår hyggelige servitør om dagens fisk varierer svarer hun at fisken varierer etter hva de får inn men at tilbehøret og sausen alltid er det samme. Til det vil jeg gjerne si at dere mister potensielle kunder som ikke ønsker samme saus flere ganger samme uke.

På vårt neste besøk spiste vi blåskjell da de var utsolgt ved første besøk. Disse var kokt med en nydelig hvitvin saus med paprika og rødløk og var veldig fersk. Litt underlig ble de servert med hvitløksbrød kjøpt i butikk! Hva er poenget med den? Loff eller pommes frites er standard tilbehør, hvitløks baguette ødelegger den gode smaken av suppen.

Litt variabel service, første kveld var det rolig og veldig oppmerksom servitør. Andre kveld tok en ung mann imot bestillingen før vi flyttet til vindusbordene ved torget grunnet svært høy musikk. Bestillingen ble glemt og gjester som kom etter oss fikk mat og spiste opp denne. På spørsmål om vi var glemt sa vår servitør at det var vi ikke men at det var så mye folk ute som tok mye tid. Vi fikk blåskjell til slutt og litt rabatt da vi skulle betale.

Gode hvite viner til en hyggelig pris

Takk, larssundsbo

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Det var knallgodt mat,men kjempe dårlig service! Me lurte på om dei var sommervikar at dei hadde ikkje noken ansvar til god service! Me hadde lyst til å ta dessert ,men venta over 40 min og ingen kom til oss for ta i mot bestillinger! Derfor me har gitt opp! Den skjedde på søndag, men me var der på tysdag og alt var perfekt! God service og mat!

Takk, maryamaH1916KH
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig, profesjonell og veldig god service. Veldig god mat, fint sammensatt meny. Egen barnemeny, som falt i smak. Anbefales på det varmeste!

Takk, 401kirstij
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Maten var gjennomsnittlig - får pluss for bra liv. Konsert og topp stemning Fiskesuppen smakte som hverdagsmiddag og var egentlig ganske smakløs. Ikke laget på noen god kraft iallfall og var vel småbiter med sei oppi. Jo, var noen reker og fire blåskjell også
( kanskje greit at det ikke var flere, Mattilsynet har vel frarådet blåskjell akkurat nå)

1  Takk, InaMitt
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig hyggelig personal,men maten er ikke noe å skryte av. Hamburgeren var jobbet hardt og tung og ble servert på noe som lignet et billig rundstykke fra Kiwi. Shortribs var et stykke geleaktig fleskestykke uten noe kjøtt. Pomfritten var høydepunktet på begge måltidene.

Takk, 645livt

Reisende som så på Hr.Redaktor, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Hr.Redaktor? Del dine erfaringer!