“Lunch istrandkanten”
Anmeldelse av Kastellet Restaurant

Kastellet Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 27 Restauranter i Mandal
Anmeldt 11. januar 2019

Nye lokaler med beliggenhet til sjøkanten. Hyggelig betjening , med interesse for at du skal få en god matopplevelse.
Stedet var anbefalt av venner,og skuffet ikke .

Takk, alicante21

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Ganske variert meny. Da vi fikk menyen tok det ganske lang tid før servitøren kom tilbake. Vi valgte begge fasanretten. Den var stor med mye kjøtt og smakte veldig bra. Etter at servitøren hadde rydda bort tallerknene og spurt om vi ville ha noe mer, hvorpå vi svarte at vi bare ville sitte å drikke resten av vinen, ble vi dessverre glemt. Oppsummert: meget bra mat men litt sløv service.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, oddvarf2017
Anmeldt 8. juli 2018

Kastellet restaurant i Mandal, Norges ferieby nr. 1. Jeg spiste Sautert Fasan og min kone Baconsurret Oksemedaljong og vi kan ikke bli mer fornøyd. Supergod mat i ypperste klasse. Skulle nesten tro det var en Michelin Restaurant. Alt smakte godt, selv grønnsakene, som jeg vanligvis ikke er spesielt begeistret for. Meget bra beliggenhet med utsikt til en svært travel gjestehavn. Veldig hyggelig betjening. Vi kommer garantert igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 4740Tveit
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Kjøpte italensk pizza. Dette var en av de bedre pizzaene jeg har spist i Norge. Hyggelig betjening. Stor pizza (2 personer) koster ca. 240,-

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 1-Egil
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Kveld ute med gjengen en lørdagskveld i mars. Lite folk på restauranten, men det gjorde ingenting: vi fikk servert helt nydelig mat! Fikk grønnsakssuppe til forrett som er en av de beste jeg har smakt! Laks med blåbærsaus var utsøkt. Samme gjaldt tapas. God service. Tommel opp og 5 stjerner fra oss på hele opplevelsen.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, siljasen

Reisende som så på Kastellet Restaurant, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Kastellet Restaurant? Del dine erfaringer!