“Styr unna”
Anmeldelse av Kastellet Restaurant

Kastellet Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 27 Restauranter i Mandal
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Burgeren var overstekt, potetbåtene var underkokt, salaten var trist og brødet var tørt. Vannlekkasje på toalettet. Stolene var gode å sitte i. Stive priser. Gå på Smoi heller!

1  Takk, MichaelMadCat

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi ventet lenge på både oppmerksomhet, meny og så mat. Det tok 90 minutter å få en ordinær lunch. Unge og hyggelige, men uhøflig personell. Lite serviceinnstilt mht å løse situasjoner. Her trengs et løft fra management...men er det der problemet ligger?

1  Takk, Jan_Tore2013
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Dårligste fiskesuppe på Sørlandet: bare gulrøtter og overkokte torskbiter med et par blåskjell til dekorasjon. Tapas er en stor besvikelse og det virker som om den ble varmet opp i mikro. Overpriset til maks. Personal er hyggelig og det er fine lokaler med fin utsikt.

1  Takk, Wanderer318617
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Vi valgte torsk begge to. Maten smakte nydelig og var flott anrettet på tallerken. Jeg tåler ikke melk ba om å få retten med smeltet smør. Som en positiv opplevelse lagde kokken en velsmakende melkefri saus i stedet. God matopplevelse

Dato for besøk: juni 2020
Takk, annhelenh2015
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Dette var dessverre en stor nedtur. Lokalene blottet for sjarm. Jeg fikk den dårligste tapasen jeg har fått servert. Enkel salat bestående av agurk- og tomatskiver. Ustekt bacon på dadlene. Minnet om en dårlig tyrkisk hotellbuffét. Eneste positive var hyggelig betjening

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Vigleikfoss

Reisende som så på Kastellet Restaurant, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Kastellet Restaurant? Del dine erfaringer!