“Byens beste mat”
Anmeldelse av Kjobmandsgaarden

Kjobmandsgaarden
Vurdert som nr. 12 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 28. august 2021

En gjemt perle i lille mandal. Maten er fantastisk og svært hyggelige priser. Alltid fornøyd etter å ha spist her.

Takk, 462lisbetht

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Flott mat på en intim restaurant. Husets hvitvin var ok til både kjøtt og fisken. Desserten fikk vi servert i restauranten, men fikk lov å ta den opp på rommet. Koselig servitør

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, svenroarm
Anmeldt 27. august 2020

I vårt korte opphold i Mandal valgte vi å prøve Kjøbmandsgaarden. Det angrer vi ikke på. Meget god mat. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Kjell_53
Anmeldt 9. oktober 2019

Vi bodde på hotellet, men det betyr ikke at vi vanligvis også spiser på hotellet vi bor på. Vi oppsøker vanligvis alt annet enn hotellrestauranter. Men den lille menyen hadde akkurat det vi hadde lyst på, biff til den ene og torsk til den andre. Og prisen var det heller ikke noe å si på. Med dette som utgangspunkt var vi kanskje forberedt på et godt måltid, men kanskje ikke noe utover dette. Der tok vi feil!

Biffen var perfekt stekt, mør og god. Det samme gjaldt torsken, som flaket seg slik god hvit fisk skal gjøre. Tilbehøret var utmerket, og det hele var alt i alt en svær positiv opplevelse.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, TravelingFromNorway
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Spiste husets burger med peppersaus ved siden av.

Perfekt stekt burger, gode stekte poteter og rinelig porsjon.

Minus for at de ikke har noe lokalt øl å servere, men totat veldig bra !

Takk, Unnirak

Reisende som så på Kjobmandsgaarden, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Kjobmandsgaarden? Del dine erfaringer!