“Breiflabb var rå innvendig.”
Anmeldelse av Marna Cafe

Marna Cafe
Vurdert som nr. 3 av 26 Restauranter i Mandal
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Breiflabb var rå innvendig. De beklaget, men at det ville ta 30 min å lage ny grunnet kø på kjøkkenet. Dårlig service, men hyggelig betjening.

Takk, mcmagnus

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte indre filet som hadde kjempe god sauce og stekt bra. Også grill miks som var veldig godt marinert og deilig småhotsauce. Club sandwich med bacon, egg, kylling bryst og grønnsaker som var veldig godt. Også blåskjell med pomefri som var nydelig. Store og mettende porsjoner. Kjempe hyggelig service. Kjempe god Creme brulee, sjokolade fondant og irish coffee til dessert som var kjempe gode.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, FarnazAr
Anmeldt 19. april 2020

Alltid god mat, fantastisk service, også finner de alltid på noe gøy!
Selv i disse korona tidene så legger de tilrette for gratis konserter online og heile pakka!

Dato for besøk: april 2020
Takk, sondreh841
Anmeldt 6. mars 2020

Rimelig og god mat - og super service. Skal der i ettermiddag "Ud å ede uga"
Virkelig super og variert mat.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Morten B
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Marna har gjort det meste riktig, god mat og en stor meny så her finner alle noe de liker!
Personlig favoritt er MarnaBurger, den har jeg spist hver dag én hel uke og fortsatt kunne jeg spist den flere dager.
Hyggelige folk på jobb og alltid et smil å få.
Sommeren på Marna er en sak i særklasse med masse live musikk og annet gøy på programmet.
Dyktige folk som virkelig satser!

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Mandal-norway

Reisende som så på Marna Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Marna Cafe? Del dine erfaringer!