“Veldig hyggelig besøk på Marna”
Anmeldelse av Marna Cafe

Marna Cafe
Vurdert som nr. 5 av 27 Restauranter i Mandal
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig besøk på Marna cafe.
Servitørene kom med isvann på helt eget initiativ i tillegg til god mat og kaffe! Anbefales

Takk, 08pizza

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hele opplevelsen var kaotisk, uoversiktlig og dårlig. Det var ingen informasjon om du ble vist til bordet eller om du kunne finne bord selv. Alle servitørene var i «sin egen verden».

Lite informasjon om rettene på menyen, servitørene snakket(ropte) til vennene sine som var på besøk og maten var ingen høydare. Sausen til blåskjellene smakte kun salt og hvitløk. Flere av blåskjellene var ikke gode. Burgeren vi fikk så var burgerbrødet tørt. Ingen oppfølging av servitørene underveis.

Pluss for meny/betaling via mobil og at maten kom raskt etter bestilling.

Takk, Nedregard
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Endelig ein plass der dei ikkje tørrsteiker hamburgerene. Tjukke, saftige og gode! Rikelig med fine utendørs sitteplasser. Anbefales!!

Takk, Ivar Kåre Larse... G
Anmeldt 15. juli 2020

App-bestilling var supert! Enkelt og lett.
De var tomme for flere retter da vi var der (ca 19.00) blant annet burger. Da vi skulle ha dessert var de også tomme for alt utenom crème brule og is. Førstnevnte var veldig godt, isen var helt ok.
Maten vi fikk servert var veldig god, men trekker en del ned at de var tomme for det vi i utgangspunktet ville ha.
Nydelig å sitte ute under tak med varmelamper. God stemning og grei service. Vi fikk ikke bestilt dessert på appen.

Takk, Kjersti S
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste burger og pasta begge retter var gode.
Litt rot med bestilling,så vi fikk den ene retten gratis. God service av skjønne servitører.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Kjersti K

Reisende som så på Marna Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Marna Cafe? Del dine erfaringer!