“God mat og trivelige omgivelser.”
Anmeldelse av Marna Cafe

Marna Cafe
Vurdert som nr. 4 av 27 Restauranter i Mandal
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Tok en sen lunsj her og bestilte clubsandwich til meg scampisalat til samboer. Begge var fornøyd med maten. Clubsandwich var noe spesielt «oppbygd» med speilegg på toppen, men dette falt i smak.
Stoppet her flere ganger for en øl et par ganger i løpet av en ferieuke i Mandal og fikk alltid utmerket service. Plasserte oss alltid på «lekteren» ute i vannet.
Noe stive ølpriser med 95,- for 0,4 carlsberg, men det er vel standarden på turiststeder i Norge.

Takk, permortene2014

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

En av oss spiste indrefilet, den andre pastarett med biff og skinke . Maten smake Ok, men litt tam i smaken . Vi begge måtte salte og pepre godt da vi syntes den manglet dette . Ellers bra . Hyggelig betjening, og koselig sted.

Dato for besøk: august 2020
Takk, AnitaB12345
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Helt nydelige burgere med flere varianter. Kjempe gode desserter også. Veldig hyggelige ansatte som er flinke!

Takk, Silje1996
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig besøk på Marna cafe.
Servitørene kom med isvann på helt eget initiativ i tillegg til god mat og kaffe! Anbefales

Takk, 08pizza
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hele opplevelsen var kaotisk, uoversiktlig og dårlig. Det var ingen informasjon om du ble vist til bordet eller om du kunne finne bord selv. Alle servitørene var i «sin egen verden».

Lite informasjon om rettene på menyen, servitørene snakket(ropte) til vennene sine som var på besøk og maten var ingen høydare. Sausen til blåskjellene smakte kun salt og hvitløk. Flere av blåskjellene var ikke gode. Burgeren vi fikk så var burgerbrødet tørt. Ingen oppfølging av servitørene underveis.

Pluss for meny/betaling via mobil og at maten kom raskt etter bestilling.

Takk, Nedregard

Reisende som så på Marna Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Marna Cafe? Del dine erfaringer!