“God mat”

Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Mandal
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Virkelig god Club sandwich og veldig hjelpsomme kelnere. Maten var smakfull og brødet var ekstra godt. Kommer gjerne hig igjen.

1  Takk, InaMitt

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Beliggenheten er fin, men det var også det eneste bra med dette besøket en lørdag i juli. Fra vi bestiller mat til vi får maten tar det 1 t 15 min. Og ikke et lite «beklager», eller oppmerksomhet i det hele tatt fra servitør. Jeg bestilte pepperbiff, og hadde forventet mer. Kjøttet var seigt og uvanlig trælete, servert sammen med bittelitt gratinerte poteter, og en saus som var fullstendig utvannet. De hadde det ikke travelt med å lage eller servere maten, men når de skal rydde har de dårlig tid. Begynner å ta tallerkener før alle på bordet har spist ferdig. Dette er stryk!

1  Takk, TerjeF648
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte fiskesuppe. Fikk servert suppe med blåskjell og reke. På meny sto det at denne skulle inneholde fisk også. Spurte servitør om det ikke skulle være fisk i fiskesuppe. HN spurte kjøkkenet. De bekreftet dette, men hadde ikke fått tak i fisk denne torsdagen. Synes vel det burde vært gitt beskjed om ved bestilling. Bestilte også hvitløksbrød til forrett. Denne måtte purres på og kom etter at hovedrett var ferdig. Bestilte også club sandwich. Dette var tørt og kjedelig. Urutinerte servitører. Kjempe nedtur sammenlignet med i fjor da vi var kjempefornøyde.

Takk, Janarn1
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

God mat og drikke, hyggelig personale. Flott å kunne sitte ute under markiser med varmepumper og røyking tillatt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Mads-Yngvar F
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Tok en sen lunsj her og bestilte clubsandwich til meg scampisalat til samboer. Begge var fornøyd med maten. Clubsandwich var noe spesielt «oppbygd» med speilegg på toppen, men dette falt i smak.
Stoppet her flere ganger for en øl et par ganger i løpet av en ferieuke i Mandal og fikk alltid utmerket service. Plasserte oss alltid på «lekteren» ute i vannet.
Noe stive ølpriser med 95,- for 0,4 carlsberg, men det er vel standarden på turiststeder i Norge.

Takk, permortene2014

Reisende som så på Marna Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Marna Cafe? Del dine erfaringer!