“Håpløst”

Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Mandal
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ser at det er flere enn oss som har ventet på mat.
Vi ventet 70 minutter og etter å ha etterspurt maten 2 ganger får vi forrett og hovedrett servert samtidig.
En urutinert kelner alene hadde det ikke lett, hun fikk etter en time noe hjelp.
Maten var OK, men stemningen var jo ødelagt. Tvilsom toer.

1  Takk, 125magnush

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

De var fri for både middag og dessert vi skulle ha. Vi fikk middag til ulike tider, desserten måtte avbestilles siden det tok så lang tid før den kom. Personalet gikk mens vi prata til dem og spurte om noe. Kommer ikke tilbake hit.

Takk, Hanne E
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Drikken kom fort, men vi ventet på maten i 55 minutter! To hamburgere og en barnemeny (pølse og pomfri) tar IKKE 55 minutter å gjøre klar. Samtidig så vi folk rundt oss som både kom, spiste og gikk, før vi i det hele tatt hadde fått maten vår. Personalet virka umotiverte og lite interessert i service.
Maten var god, men ikke noe revolusjonerende.

Anbefaler ingen med barn å gå hit. For oss så det ut som om de med barn var de som venta lengst på maten. Kan være tilfeldig denne ene gangen, men nok for oss å ikke dra tilbake igjen hit‍♀️

Takk, Wanderer21449930950
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men det tok over 1 time å få mat. Når 5 stk spiser så må de også sørge for at alle får mat samtidig. 2 fikk fiskesuppe en halv time før de andre fikk mat. Dette er noe de bør ta til seg. Og ikke nok med det så presenterer de oss feil regning. Her er det riktig nok skoleungdom som har sommerjobb men bør ha god opplæring. Stor restaurant og uoversiktlig. Bør skjerpes inn

1  Takk, Bjørn-Viggo H
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Virkelig god Club sandwich og veldig hjelpsomme kelnere. Maten var smakfull og brødet var ekstra godt. Kommer gjerne hig igjen.

1  Takk, InaMitt

Reisende som så på Marna Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Marna Cafe? Del dine erfaringer!