“Forferdelig service”

Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Mandal
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021

Veldig dårlig service, og veldig dårlig opplevelse. Hadde ikke mange av nat som de hadde i meny. Pg føltes som de er veldig amatør.

1  Takk, HamedS26

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Opplevde skikkelig dårlig kundeservice. Satt og spiste mat, så faller det en varmelampe ned fra taket og treffer meg i ryggen. Ene servitøren så dette skje, og kom ikke en gang å spurte om det gikk bra. Vi sa til og med i fra, og fikk bare beskjed at de så den traff. Fikk Ingen kompensasjon eller noe form for unnskyldning.

1  Takk, ronjac947
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ser at det er flere enn oss som har ventet på mat.
Vi ventet 70 minutter og etter å ha etterspurt maten 2 ganger får vi forrett og hovedrett servert samtidig.
En urutinert kelner alene hadde det ikke lett, hun fikk etter en time noe hjelp.
Maten var OK, men stemningen var jo ødelagt. Tvilsom toer.

1  Takk, 125magnush
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

De var fri for både middag og dessert vi skulle ha. Vi fikk middag til ulike tider, desserten måtte avbestilles siden det tok så lang tid før den kom. Personalet gikk mens vi prata til dem og spurte om noe. Kommer ikke tilbake hit.

Takk, Hanne E
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Drikken kom fort, men vi ventet på maten i 55 minutter! To hamburgere og en barnemeny (pølse og pomfri) tar IKKE 55 minutter å gjøre klar. Samtidig så vi folk rundt oss som både kom, spiste og gikk, før vi i det hele tatt hadde fått maten vår. Personalet virka umotiverte og lite interessert i service.
Maten var god, men ikke noe revolusjonerende.

Anbefaler ingen med barn å gå hit. For oss så det ut som om de med barn var de som venta lengst på maten. Kan være tilfeldig denne ene gangen, men nok for oss å ikke dra tilbake igjen hit‍♀️

Takk, Wanderer21449930950

Reisende som så på Marna Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Marna Cafe? Del dine erfaringer!