“Elendig service”

Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Mandal
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Etter flere purringer fikk vi middag 70 minutter etter bestilling. Forretten kom samtidig som hovedretten.
Vi så flere som gikk fra stedet etter å ha ventet en evighet på mat!
Hele Flåten var full og ble betjent av en lærling uten at noen hjalp henne stakkar.

1  Takk, D718QUmagnush

Anmeldt 7. august 2021

Fikk opplyst at 2 av 4 hovedretter er ikke tilgjengelig etter vi hadde bestilt drinkker. Måtte betale for drinkker og forlot stedet sultne.

De burde si i fra at de er tomt for retter !!!!

1  Takk, davidtS2452JL
Anmeldt 7. august 2021

Veldig dårlig service, og veldig dårlig opplevelse. Hadde ikke mange av nat som de hadde i meny. Pg føltes som de er veldig amatør.

1  Takk, HamedS26
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Opplevde skikkelig dårlig kundeservice. Satt og spiste mat, så faller det en varmelampe ned fra taket og treffer meg i ryggen. Ene servitøren så dette skje, og kom ikke en gang å spurte om det gikk bra. Vi sa til og med i fra, og fikk bare beskjed at de så den traff. Fikk Ingen kompensasjon eller noe form for unnskyldning.

1  Takk, ronjac947
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Ser at det er flere enn oss som har ventet på mat.
Vi ventet 70 minutter og etter å ha etterspurt maten 2 ganger får vi forrett og hovedrett servert samtidig.
En urutinert kelner alene hadde det ikke lett, hun fikk etter en time noe hjelp.
Maten var OK, men stemningen var jo ødelagt. Tvilsom toer.

1  Takk, 125magnush

Reisende som så på Marna Cafe, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Marna Cafe? Del dine erfaringer!