“Helt greit, verdt en tur for gjester på Tregde feriesenter.”
Anmeldelse av Marinaen restaurant

Marinaen restaurant
Vurdert som nr. 14 av 27 Restauranter i Mandal
Beskrivelse: Marinaen restaurant er en sommeråpen restaurant med norsk variert meny. Sjømatrelatert, men også innslag av kjøttretter. Utenom sesong leveres det catering i form av tapasbuffet, fiskebord, koldtbord, julebord, etc. Lokalet kan også leies til arrangementer.
Anmeldt 15. juli 2020

Spiste her en av kveldene vi bodde på Tregde feriesenter. Var helt ok, men ikke verdt turen om du ikke bor på Tregde.

Personalet var noe varierende i service. Vi hadde bestilt bord og stod ute å ventet. Ble møtt av en som sa at bordet sikkert var inne og at vi burde klare å finne det. Alt uten et smil (men han var heller ikke sur). Det var bare to ledige bord da vi kom, så stress kan nok absolut være en unnskyldning for mottakelsen.
Da vi satt oss kom ei blid og smilende jente bort for å ta drikkebestilling. Det tok litt tid før drikke kom da det var mange som plutselig skulle betale, men en annen servitør kom å spurte om vi hadde fått hjelp, og fant drikke til oss.
Det tok ikke lang tid før mat og dessert kom. Effektive til å rydde av etter vi hadde spist.

Maten var absolutt god her, men noe manglende smak i aiolien. Likevel var maten det beste med besøket!
Bestilte sjokolademousekake til dessert. Dette viste seg å være sjokoladefondant. Nydelig dessert, men ikke det vi så for oss.

Helt greie priser. Bor du på Tregde er det verdt turen innom!

1  Takk, Kjersti S

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted for lunsj eller middag.
På en fin dag sitter man ute helt i bryggekanten med glassvegger og tak som trekkes over ved dårlig vær.
Fiskesuppen er nydelig. Bestilte retten der man får blåskjell i tillegg. Serveres med ferskt brød og aioli. Veldig godt!!
Hyggelig ung betjening.

Anbefaler et besøk her.

1  Takk, D5809PKhelenb
Anmeldt 26. juli 2019

Jeg trodde 1 glass vin skal inneholde 1.5 dl. Her gjør det tydeligvis ikke det.. 125nok pr dl gir en flaskepris på over 900 nok. Flaskeprisen på polet er ca 140 nok (hvis det ikke var fra dunk da...) skjerp dere!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, SSoG2015
Anmeldt 19. juli 2018

Veldig koselig uteplass rett ved sjøen med glassvegger som skjermer for vinden. Hadde bare drikke denne ganga. Kjempepluss for å selge lokalt øl fra mikrobryggeri.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Mettoggod
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Vi var her 6 personer som ville avslutte kvelden med en middag. Det var lite folk her denne kvelden så det var ingen problem med bord. Betjeningen hadde litt problem med å forstå norsk men etter litt frem og tilbake så fikk vi det vi hadde bestilt. Breiflabb og entrecôte. Maten var veldig fint tilberedt og smakte godt. Alle sammen var godt fornøyde med maten og denne plassen kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, tor56Haugesund

Reisende som så på Marinaen restaurant, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Marinaen restaurant? Del dine erfaringer!