“Overpriset middelmådighet”
Anmeldelse av Marinaen restaurant

Marinaen restaurant
Vurdert som nr. 14 av 30 Restauranter i Mandal
Beskrivelse: Marinaen restaurant er en sommeråpen restaurant med norsk variert meny. Sjømatrelatert, men også innslag av kjøttretter. Utenom sesong leveres det catering i form av tapasbuffet, fiskebord, koldtbord, julebord, etc. Lokalet kan også leies til arrangementer.
Anmeldt 4. august 2021

Stinn brakke på Marinaen restaurant, men allikevel et par ledige bord, og kelneren tror "kanskje det er plass." Vi blir ikke ønsket velkommen, og følte oss heller ikke velkommen - bare til bry - en følelse som satt igjen under hele besøket inntil regningen skulle betales. I mellomtiden hadde vi fått vite at det var røykeforbud på uterestaurantdelen, men røykere kunne ta seg en blås på en sofa på utsiden. En rotete sofa, et skittent bord og tomme ølglass prydet stedet, men det var ingen askebeger der.
Vi fikk bacalao og breiflabb å spise. Breiflabben grei nok, men bacalaoen var nitrist - og minnet mest om overkokt grøt, fullstendig uten gastronomisk karakter.
Lokaler og utedel ok. Grei, men uoppmerksom bemanning, høyt prisnivå.
En velvillig 3' er. Vi kommer ikke igjen.

Takk, kleppah

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet, men elendig mat! Var her og spiste med familien i sommer. Alle bestilte forskjellige retter fra blåskjell, fiskesuppe, club sandwich til hamburger. Alt var uspiselig. Brødet var steinhardt. En enkel rett som hamburger kunne de ikke engang lage! Her skulle Hellstrøm vært å ryddet opp! Han hadde nok nektet å betale/spise denne maten. Veldig synd da restauranten ligger flott til på feriesenteret, men de bør virkelig satse på å forbedre maten.

3  Takk, Linda V
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Spiste fiskesuppe med blåskjell, og sjokolade fondant med is og bær til dessert. Og alt bare smelta på tungen. Beste måltidet denne ferien. Anbefales på det sterkeste

Takk, Torbjørg S
Anmeldt 15. juli 2020

Spiste her en av kveldene vi bodde på Tregde feriesenter. Var helt ok, men ikke verdt turen om du ikke bor på Tregde.

Personalet var noe varierende i service. Vi hadde bestilt bord og stod ute å ventet. Ble møtt av en som sa at bordet sikkert var inne og at vi burde klare å finne det. Alt uten et smil (men han var heller ikke sur). Det var bare to ledige bord da vi kom, så stress kan nok absolut være en unnskyldning for mottakelsen.
Da vi satt oss kom ei blid og smilende jente bort for å ta drikkebestilling. Det tok litt tid før drikke kom da det var mange som plutselig skulle betale, men en annen servitør kom å spurte om vi hadde fått hjelp, og fant drikke til oss.
Det tok ikke lang tid før mat og dessert kom. Effektive til å rydde av etter vi hadde spist.

Maten var absolutt god her, men noe manglende smak i aiolien. Likevel var maten det beste med besøket!
Bestilte sjokolademousekake til dessert. Dette viste seg å være sjokoladefondant. Nydelig dessert, men ikke det vi så for oss.

Helt greie priser. Bor du på Tregde er det verdt turen innom!

2  Takk, Kjersti S
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted for lunsj eller middag.
På en fin dag sitter man ute helt i bryggekanten med glassvegger og tak som trekkes over ved dårlig vær.
Fiskesuppen er nydelig. Bestilte retten der man får blåskjell i tillegg. Serveres med ferskt brød og aioli. Veldig godt!!
Hyggelig ung betjening.

Anbefaler et besøk her.

1  Takk, D5809PKhelenb

Reisende som så på Marinaen restaurant, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Marinaen restaurant? Del dine erfaringer!