Spennende sted

Anmeldt 1. september 2016
540yvonne
Norge
Ok sted

Dette stedet vokste Gustav Vigeland og søsken opp. Et helt greit museum. Desverre er det få... les mer

Anmeldt 29. juni 2020
_travelmanontripadv
Oslo, Norge

Anmeldt 29. juni 2020

Dette stedet vokste Gustav Vigeland og søsken opp.
Et helt greit museum. Desverre er det få originale ting igjen da meste er borte. Noen kunstbilder og barndomssenga til Gustav Vigeland var igjen. Flink guide som fortalte mye bakgrunnshistorie trakk opp.
Vil anbefale museumet å sjekke isdisken. Gammel og dårlig is er ikke noe å selge gjestene sine.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 1. september 2016

Vi fant stedet nærmest ved en tilfeldighet, men det ble et spennende besøk. Vi fikk omvisning med engasjert guide. Hun var meget kunnskapsrik og fortalte mye. Så besøket varte en god time, og vi fikk mye ut av det.
Dette er å anbefale om en er interessert i bygninger så vel som historie.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, 540yvonne
Judithsn, Public Relations Manager på Vigeland Hus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2016

Tusen takk for tilbakemelding. Så hyggelig å høre at dere er så fornøyde. Vi skal selvfølgelig straks sørge for at våre flinke guider får lese tilbakemeldingen også. Velkommen tilbake!

Anmeldt 25. august 2015

Dato for opplevelse: juli 2015