“Ledelseproblem”

Edgar's Bakeri & Konditori
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Mandal
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Gode boller som vanlig men å la en gjeng med uerfarne jenter styre butikken når det er kø ut døra er ikke noe sjakktrekk. Ventet 20 min på kaffen. Ansatte har åpenbart ikke kontroll, leter rundt for å finne hvem som har bestilt hvilken kaffe og virker litt sure.

Takk, sveamaria

Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig kafe midt i gågata i Mandal. Flott å sitte ute med en kopp kaffe og gode konditorivarer.

Vi har med 2 hunder, som også koser seg.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ole287
Anmeldt 11. mai 2020

Edgar's lager den beste Mandalkringlen man kan få. Et fantastisk stykke bakeverk som smaker helt utrolig godt.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Håkon S
Anmeldt 1. februar 2020

Lukten av ferske bakevarer bringer tankene tilbake til barndommens minner om hygge og samhold. Betjeningens service og kunnskap topper opplevelsen. Takk for denne gang,- det bli definitivt ikke den siste kaneldømmen som nytes på Edgars i gågata.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Mandalsvenn
Anmeldt 9. oktober 2019

På tross av en solid frokost bare en time tidligere kunne vi ikke motstå fristelsen til å besøke Edgars Bakeri & Konditori, som etter eget utsagn skal være landets beste. Vi har ikke besøkt alle landets konditorier, men kan likevel skrive under på Edgars serverte svært gode bakervarer.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, TravelingFromNorway

Reisende som så på Edgar's Bakeri & Konditori, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Edgar's Bakeri & Konditori? Del dine erfaringer!