“Fantastiske bakevarer og påsmurte lunsj alternativer!!”

Edgar's Bakeri & Konditori
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Mandal
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

På vei mot Lindesnes stoppet vi på Edgars bakeri og konditori, Vigeland. Ingen kø og hyggelig betjening. Kjøpte lunch og tok med til fyret! Nydelig mat!! Gode priser!! Anbefales!! Rakk ikke ta bilde av sandwichene engang - utrolig godt!!

1  Takk, kristinoslo2015

Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Kom rett før stengetid. Likevel gode kaker å velge imellom. Hyggelig lokale. Prøvde deres lokale eplemost - kan anbefales

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, OleL
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Mest spesielt kake jeg har spist. Finnes ikke i Østlandet der jeg bor. En uforglemmelig kake. Takk Edgars

Takk, Dan S
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Gode boller som vanlig men å la en gjeng med uerfarne jenter styre butikken når det er kø ut døra er ikke noe sjakktrekk. Ventet 20 min på kaffen. Ansatte har åpenbart ikke kontroll, leter rundt for å finne hvem som har bestilt hvilken kaffe og virker litt sure.

Takk, sveamaria
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig kafe midt i gågata i Mandal. Flott å sitte ute med en kopp kaffe og gode konditorivarer.

Vi har med 2 hunder, som også koser seg.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ole287

Reisende som så på Edgar's Bakeri & Konditori, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Edgar's Bakeri & Konditori? Del dine erfaringer!