“Ikke den helt store opplevelsen 😔😔”

Stjerna Restaurant & Strand
Vurdert som nr. 13 av 27 Restauranter i Mandal
Kjøkken: Internasjonalt
Beskrivelse: Mandals mest populære selskapslokale. Vi er en sommeråpen restaurant som er Amerikansk Steak House inspirert, men med lokale tilpasninger spesielt innen fisk og skalldyr. Restauranten ligger helt nede på Norges lengste badestrand og har åpent 6 uker hver sommer fra siste uke i Juni og frem til første uke i August. Vår store uterestaurant med utsikt til stranda og sjøen er så absolutt å foretrekke en deilig sommerdag, men kan også benyttes ved dårlig vær da det er muligheter for tak over det meste av uteserveringen. Hver sommer arrangeres det store sommerkonserter tirsdager og fredager i den samme perioden. Resten av året er dette Mandals mest populære selskapslokale og der arrangere ca 15-20 brylluper her hvert år i tillegg til vennefester, konfirmasjoner, reunion fester, minnestunder og julebord. Lokalet har en kapasitet på opp til 150 inne, og 200 sitteplasser ute.
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

To tydeligvis stressede servitører fløy ut og inn , så vi endte opp med å bestille selv i "kassen". Måtte vente en god stund på drikke. Mye av det som står på menyen og drikkekartet hadde de ikke, så endte opp med fiskesuppe, og pepperbiff(som ikke er på menyen engang) Fiskesuppe var god, men pepperbiffen var ikke en gastronomisk opplevelse. Ihjelstekt, og ganske seig. Her bør innehaveren sørge for at de har ting på lager slik at menyen er "riktig" og at om man vil ha en vanlig Coca Cola så har de det i kjøleskapet. Vennlig/hyggelig betjening/servitører, men ikke et sted vi går for å spise middag flere ganger.

1  Takk, reidar2017

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte kyllingsalat. Kyllingfileten var god, men grønnsakene smakte fisk. Lurer på om kokken brukte fiskekniven sin på å kutte salat.. Bestilte også blekksprut-pølse fra barnemenyen som var helt overstekt. Lang ventetid og uoppmerksomme ansatte. Kommer ikke tilbake hit.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Ida T
Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

Lunsjtid og valget falt på hver sin burger.
1. gang vi har funnet dem til over 200 kroner stykket.
Nydelig, sikkert hjemmebakt brød, Krispi salat som ikke var druknet i dressing. God, søt ananas og frisk løk. Et herremåltid!

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, FFlak
Thomas M, Daglig leder på Stjerna Restaurant & Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Hei.

Tusen takk for hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake.

Marna Café v/ Thomas Magnussen

Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Synes maten var god men det var litt dyrt. Fikk glutenfri hamburger. Koselig betjening og flott utsikt mot sjøen.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Elsa F
Thomas M, Leder  på Stjerna Restaurant & Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2017

Hei Elsa.

Takk for hyggelig tilbakemelding :) Mtp prisen tar vi dette til betraktning.

Thomas Magnussen v/ Stjerna Beachclub & Selskaper

Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Her får du ALT! Nydelige lokaler med sjøutsikt, flott dekket med runde bord, og MATEN - UBESKRIVELIG! Servitører og kokkene, ja hele atmosfæren gjør at en får følelsen: Her er det godt å være!
Vi var kjempefornøyd og kommer garantert til å bruke STJERNA igjen.
Kan anbefales både sommer og vinter!

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Reidun M
Thomas M, Daglig leder på Stjerna Restaurant & Strand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2017

Hei Reidun.

Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at dere hadde en fin kveld hos oss.

Vi ønsker dere hjertelig velkomne tilbake - enten for et annet selskap eller bare for en deilig middag sommerstid.

Thomas Magnussen v/ Stjerna Beachclub & Selskaper

Reisende som så på Stjerna Restaurant & Strand, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Stjerna Restaurant & Strand? Del dine erfaringer!