“Hjelpe meg, skjerp dere!”

Stjerna Restaurant & Strand
Vurdert som nr. 15 av 30 Restauranter i Mandal
Kjøkken: Internasjonalt
Beskrivelse: Mandals mest populære selskapslokale. Vi er en sommeråpen restaurant som er Amerikansk Steak House inspirert, men med lokale tilpasninger spesielt innen fisk og skalldyr. Restauranten ligger helt nede på Norges lengste badestrand og har åpent 6 uker hver sommer fra siste uke i Juni og frem til første uke i August. Vår store uterestaurant med utsikt til stranda og sjøen er så absolutt å foretrekke en deilig sommerdag, men kan også benyttes ved dårlig vær da det er muligheter for tak over det meste av uteserveringen. Hver sommer arrangeres det store sommerkonserter tirsdager og fredager i den samme perioden. Resten av året er dette Mandals mest populære selskapslokale og der arrangere ca 15-20 brylluper her hvert år i tillegg til vennefester, konfirmasjoner, reunion fester, minnestunder og julebord. Lokalet har en kapasitet på opp til 150 inne, og 200 sitteplasser ute.
Anmeldt 7. august 2021

Vi bestilte to rekesmørbrød og to pils.
Pilsen kom raskt men da servitører kom med smørbrødene veltet hun det ene smørbrødet slik at rekene delvis falt utover bordet. U.t tok rekene tilbake på smørbrødet ved hjelp av egen gaffel. Servitører lovde oss en god rabatt på maten siden de slapp å lage nye.
Maten var nokså skuffende, reker i lake som var marinert er ikke hva man forventer i denne prisklassen.

Da regningen kom var dette uten den rabatten vi ble lovet av henne som leverte maten. Da vi gjorde oppmerksomme på dette fikk vi beskjed om å bli med inn for å diskutere dette. Hva om hun som kom med regningen hadde sagt "unnskyld, la meg sjekke". Vi betalte bare og gikk, vi var på stranden hver dag men valgte å gå til butikken og kjøpe mat og øl fremfor å støtte ett så talentløst tilbud som Stjerna

Takk, larssundsbo

Anmeldt 10. juli 2021

Soloen var god men den var dyr.(50 kr, 0,3L)
Burgeren var bussin bussin ( god) men dyr den også (215kr) Scampi salaten var passe, altfor mye salat og lite scampi.
De hadde bare en hovedrett og de serverte den ikke:( grunnet utsolgt.
Men veldig fin utsikt.

Takk, Pannakakaker
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten i forbindelse med opphold på Sjøsanden camping. Noe begrenset åpningstid og var stengt 27. Og 28 juli til tross for info på hjemmeside om at det er åpent heke juli fra 12-20.
Bestilte philly-style burger. Smakte ok, men kan få bedre burger annet sted til denne prisen. Enorme biter agurk og tomat trekker også noe ned, dette kunne vært gjort noe mer raffinert.
Hyggelig og effektiv betjening og fantastisk beliggenhet nesten nede på stranden.

Takk, permortene2014
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

To tydeligvis stressede servitører fløy ut og inn , så vi endte opp med å bestille selv i "kassen". Måtte vente en god stund på drikke. Mye av det som står på menyen og drikkekartet hadde de ikke, så endte opp med fiskesuppe, og pepperbiff(som ikke er på menyen engang) Fiskesuppe var god, men pepperbiffen var ikke en gastronomisk opplevelse. Ihjelstekt, og ganske seig. Her bør innehaveren sørge for at de har ting på lager slik at menyen er "riktig" og at om man vil ha en vanlig Coca Cola så har de det i kjøleskapet. Vennlig/hyggelig betjening/servitører, men ikke et sted vi går for å spise middag flere ganger.

1  Takk, reidar2017
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte kyllingsalat. Kyllingfileten var god, men grønnsakene smakte fisk. Lurer på om kokken brukte fiskekniven sin på å kutte salat.. Bestilte også blekksprut-pølse fra barnemenyen som var helt overstekt. Lang ventetid og uoppmerksomme ansatte. Kommer ikke tilbake hit.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Ida T

Reisende som så på Stjerna Restaurant & Strand, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Stjerna Restaurant & Strand? Del dine erfaringer!