“God service, men fastfood-pizzaopplevelse”
Anmeldelse av Smoi

Smoi
Vurdert som nr. 2 av 26 Restauranter i Mandal
Anmeldt 7. juli 2020

Bestilte en vegansk pizza og fikk alt for mye ost. Nesten så mye ost at det liknet mer en gryterett.

Takk, halvardi2020

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom Mandal sjekket oss in og kom på utkikk etter et spise sted. Vi spurte noen tilfeldige forbipasserende om et fint og barnevennlig sted og vi hørte at Smoi var the thing! Stemte absolutt! Nydelig sted, fantastisk mat og vanvittig gode kelnere! Du ble sett, du ble hørt og du ble passet på! Enkelt og greit Fantastisk! To dager i Mandal og begge to dagene spiste vi her. Leger ved dessert bilder da jeg glemte å ta bilde av maten.

2  Takk, norway1212
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Både pizza og pasta var bra, italiensk bedre enn den amerikanske. Stort pluss for god service, og at de har tilpasset seg smittevernhensyn godt! Vil absolutt anbefale.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, aina_lindblom
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig pulled pork med nydelig salat og hjemme lagde brød til. Stor porsjon og delikat tilberedt.Hyggelige omgivelser og trivelig betjening. Kommer absolutt tilbake ved en annen anledning.Prisnivå er vel på det normale

Dato for besøk: februar 2020
Takk, bethh963
Anmeldt 12. oktober 2019

Bestilte Nachos og Pulled pork burger. Nachos:pluss for stor porsjon, men det hjalp lite når hele retten fremsto som smakløs. Hvor var det blitt av krydderet ? Burgeren hadde godt brød og de få små potetene smakte også godt, men det stanset der... retten var dynket i altfor mye "saus" så det var det det smakte.
Pluss for vann på bordet uten at vi spurte om det.
Var en tur innom toalettet, luktet ille. Gammel tisselukt. Skjerpings!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Pebau1

Reisende som så på Smoi, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Smoi? Del dine erfaringer!