“Midt i gågada”
Anmeldelse av Smoi

Smoi
Vurdert som nr. 2 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig beliggenhet. Grei mat, greie priser og hyggelig betjening.
Midt i Mandal med veldig fin ute og inne servering.

Takk, josteingaard

2024 av 201 anmeldelser

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

En nydelig ettermiddag i Mandal, og vi, en familie på fire, fikk det siste firemannsbordet utendørs. Selv om det var fullt, fikk vi både mat og drikke veldig raskt. Både nachos, rekesalat og rekesandwich smakte fortreffelig. Rieslingen er tett opp til den beste vi har smakt.
Servicen var imøtekommende og hyggelig.
Absolutt verdt et besøk når man er i Mandal.

1  Takk, LisbethKK
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

God mat som alle likte. Ingenting å utsette på maten. Spiste pasta, Club sandwich og nachos. Hyggelig og bra service. Virket som de fleste spiste pizza, men alternativene var gode. Fin uteplass med sol og bord innendørs

Takk, jpnor
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Vi var en sulten familie på fire som ville ha noe å spise. Vi møtte på en hyggelig betjening. Smittevernet ble godt ivaretatt, og servitørene hadde kontroll og erfaring på det. Det var også mange servitører til stede. Etter at vi hadde ventet i over 50 minutter på maten, begynte tålmodigheten vår og ta slutt. To ganger ble vi fortalt at «maten er like rundt hjørnet» Etter nesten en time fikk vi beskjed om at de beklaget forsinkelsen og at noe hadde skjedd med bestillingen vår. «Maten var på vei» Salaten smakte godt, men tagliatelle pastaen smakte kun salt og hvitløk. Jeg tør påstå at det er den dårligste pastaen jeg har smakt ute på en restaurant noen gang. Det ble med to munnfuller. Servitøren beklaget forsinkelsen og sa at vi skulle få 30% rabatt på alle de fire måltidene. Det ble likevel en dårlig smaksopplevelse for 700,-Kr. Jeg er veldig skuffet og vil ikke anbefale pastaretten i hvert fall. Tror nok ikke jeg oppsøker samme restaurant igjen.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, susannep838
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk service, god mat, og god atmosfære. Servitørene er virkelig flotte og dyktige, med godt humør og behjelpsomme på det meste. Anbefaler sterkt pizzaen, men flere av de andre matrettene har også imponert.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Passenger720844

Reisende som så på Smoi, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Smoi? Del dine erfaringer!