“Ikke å anbefale ”
Anmeldelse av Smoi

Smoi
Vurdert som nr. 2 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Stive priser i forhold til hva man får.
Maten var så som så, pizza til 300kr + uten smak!

Bestikk og tallerkner fikk vi først 5min etter maten var servert. Talerknene var imidlertid skittne noe som medførte ytterlig ventetid på nye, hår fant vi også på pizzaen og i det ene glasset.

Rekesalaten var forøvrig god.

Takk, Dan Even H

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant i Mandal sentrum. Hyggelig betjening. Maten kom raskt til tross for full restaurant. Rikelige porsjoner og lunsjen falt i smak hos store og små. Det burde vært flere parasoller, og trekker også for at de manglet noen ting som stod på menyen.

Takk, 353sunnivah
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ankom restauranten litt før tiden. Hadde bestilt bord, fikk spørsmål om vi ville sitte ute eller inne. Nydelig vær, så vi satt oss ute. La merke til at servitørene var nøye med å sprite bordene. Vi fikk drikke raskt, ventet normal tid på maten. Bestilte to forskjellige amerikanske pizza, og to italienske. Alt smakte helt nydelig og pizzabunnene var veldig gode. Hele opplevelsen var veldig god. Hyggelige servitører og sjarmerende omgivelser.

1  Takk, 671tones
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Supergod pizza - mye smak og veldig god bunn. Bestilte salat ved siden av, kun en ting trekker ned : måtte be om olje og dressing ( tømte først Iver chiliolje, som jeg etter hvert skjønte var til pizza og ikke salat

1  Takk, InaMitt
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig beliggenhet. Grei mat, greie priser og hyggelig betjening.
Midt i Mandal med veldig fin ute og inne servering.

Takk, josteingaard

Reisende som så på Smoi, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Smoi? Del dine erfaringer!