“God mat”
Anmeldelse av Smoi

Smoi
Vurdert som nr. 2 av 30 Restauranter i Mandal
Anmeldt 2. august 2021

Kjempegod pizza, endå betre brownis. Hyggelege servitørar og god service. Hunden fekk vera med inn på uteserveringa.

Takk, HildeN190

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god pizza! Både den amerikanske og italienske. Hyggelig personale og god service;) Vi kommer gjerne hit igjen!

Takk, RagBerg
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to familier som bestilte pizza.
Supergod pizza og kjempegod service

Vi kommer gjerne igjen hit neste gang

Takk, 45kentl
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to familier med totalt ni voksne/ ungdommer. Kjekk ung servitør som ga oss god service, blid og imøtekommende. Vi spiste forskjellige retter - pizza, pasta, super nachos - alt smakte veldig godt. Fikk mye mat, spesielt super nachos kan godt deles på to - sidesalaten her er også stor ! Kommer gjerne hit igjen

Takk, 113anettej
Anmeldt 26. juli 2021

God mat , anbefaler Piadini eller salaten som er vegiteriansk . Rikelig med mat og gode smaker.

Hyggelig atmosfære . Savnet rolig musikk i bakgrunnen

Takk, 949eline

Reisende som så på Smoi, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Smoi? Del dine erfaringer!