“Her kan du spise og drikke ”
Anmeldelse av Smoi

Smoi
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Mandal
Anmeldt 20. juni 2023 via mobile enheter

Koselig sted inne i Mandal. Maten var god. Serveringen var veldig bra. Rene og fine toaletter. Samt kald og god drikke. Anbefaler dette stedet.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Amund G

Anmeldt 1. mai 2023

veldig dårlig service. Ingen av servitørene ønsket oss velkommen. Servitør var sur og viste ingen vilje til å finne bord til oss. Han mente det ikke gikk å sitte 5 på ett bord til fire, selvom det var sofa og plass til alle. Han viste ingen vilje til løsning.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, heihei344
Anmeldt 9. august 2022 via mobile enheter

God mat, men dessverre dårlig service.
Vi hadde gledet oss til denne restauranten da vi oppfattet denne som en god restaurant i hjertet av Mandal. Det er den nok, men kun maten var god denne onsdagen, servicen var så godt som fraværende. Da ingen av kelnerene hadde ryddet av bordet/spurt om vi ønsket mer drikke/spurt om vi ønsket dessert etter over 40 min etter vi hadde spist opp så gikk vi. Planen var ellers dessert, men det ble det ikke, den tok vi på bakeriet rett over gaten. Det var ikke fullt hverken inne eller ute så skjønner ikke hvorfor vi ble glemt. Denne restauranten kan nok tilby mye bedre vanligvis.

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, 842mariannej
Anmeldt 31. juli 2022 via mobile enheter

Må være ett av de beste pizzastedene i Norge 😀
Fantastisk gode pizzaer , enten man tar de tynne italienske eller de klassiske variantene . Må påvente litt venting i ferien men det er det verdt.
Gleder oss til neste gang vi er i nærheten av Mandal . Da går turen innom.

Dato for besøk: juli 2022
2  Takk, Lill-Karin
Anmeldt 15. juli 2022 via mobile enheter

Det er ikke første gangen vi er på Smoi, men som vanlig var det et kjempe god opplevelse. God service som vanlig og pizzaen skuffet ikke denne gangen heller.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, 812erikk

Reisende som så på Smoi, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Smoi? Del dine erfaringer!