“Koselig til å være på et kjøpesenter”
Anmeldelse av Food Lounge

Food Lounge
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Mandal
Kjøkken: Meksikansk
Beskrivelse: "Food Lounge er et nytt spennende serveringskonsept hvor man kan sette seg ned og ta en velfortjent pause fra øktene med shopping. På menyen har vi et stort utvalg salater, sandwich, wraps, kaker og cupcakes, alt laget fra bunnen av. Du vil også finne flere varmretter som ekte italiensk pizza, supper, fajitas mm. Hver morgen vil en konditor/baker være på plass på kjøkkenet for å forberede dagen. Verdens beste kaffemaskin “La Cimbali” skal være med og gjøre kaffeopplevelsen optimal. Komforten står i høysetet og møblene vi har valgt skal være med på og gjøre opplevelsen enda bedre for akkurart deg. Vi både håper og tror at du som gjest hos oss vil få en god opplevelse.»
Anmeldt 25. november 2018

God mat, men små porsjoner. Spiste der i "ut i hundre"-uka, så muligens det var derfor vi ikke fikk så stor porsjon. Veldig trivelige ansatte

2  Takk, Mettoggod

Anmeldt 5. mars 2018

Man får ikke bedre mat, snacks og drikke på et kjøpesenter enn dette. Godt utvalg av varm og kald-retter, mye god drikke (f.eks. ferskpresset appelsinjuice) og mange gode desserter!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 358andreasi
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Hvis du har god tid, mye penger og ikke er spes sulten er dette det perfekte stedet for deg. Maten smakte forøvrig helt ok.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Anders R
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Denne restauranten ligger i Amfisenteret i Mandal. Det meste av varmmaten er oppvarmet mat som bærer tydelig tegn på å ha ligget lenge. Maten kan en sammenligne litt med mat fra en buffe som har stått lenge. Porsjonen er liten langt unna å bli mett så må handle på butikken etterpå for å bli mett. Maten var ikke god.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Salat til 160,- var ikke større enn dette. I tillegg var det to små skiver brød og dressing.
Vi må kjøpe mer mat på Rema for å bli mette...

Dato for besøk: juli 2016
Takk, T316PNlindah

Reisende som så på Food Lounge, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Food Lounge? Del dine erfaringer!