“Veldig bra mat, med trivelig personell”
Anmeldelse av Spiseriet

Spiseriet
Vurdert som nr. 7 av 26 Restauranter i Mandal
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat, med trivelig personell. Vi var der med to andre familier, og opplevde porsjonene som rause og alle fikk servert bra mat. Absolutt et anbefalt sted å stoppe.

Takk, costberg

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

God mat i fine lokaler på Vigeland. Hyggelig betjening. Litt varierende prisnivå. Og menyen var litt kjedelig og liten.
Toalettene burde vært sjekket oftere. Tomt for tørkepapir.

2  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 3. september 2019

Vi har prøvd de fleste spisesteder for veifarende på E18/E39 på strekningen Oslo - Stavanger. Det uanselige Spiseriet som du finner ved å ta av fra rundkjøringen med fyrtårnet på Vigeland i Lindesnes, er udiskutabelt det beste spisestedet på strekningen etter vår mening. Maten er utsøkt og rikelig, servitørene er hyggelige, og du får service ved bordet, men stedet ligger i på et rotete og uskjønt industriområde.
Vår anbefaling er: Nyt den gode maten, men ikke se ut av vinduet.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, kleppah
Anmeldt 10. juli 2019

Nydelig mat både smaksmessig og utseendemessig. Brukt mye gode urter og krydder med godt tilpassede smaker som skaper god helhet. Noen synes kanskje de må vente litt lenge for å få maten, men det tar tid å lage ordentlig god mat, og da er det verd å vente! Dette er nylaget, direktelaget og ikke enkel oppvarmet mat slik en får mange steder. Alt dette kombinert med rimelig pris gjør at jeg gir høyeste vurdering. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, TrondB183
Anmeldt 28. juni 2019

Hyggelig betjening og alltid god mat!Jeg har aldri blitt skuffet når det gjelder mat på Spiseriet. :)

Takk, Tzabika

Reisende som så på Spiseriet, så også på

Mandal, Mandal kommune

Har du vært i Spiseriet? Del dine erfaringer!