“10/10”
Anmeldelse av Rådhuset Trattoria

Rådhuset Trattoria
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Åsgardstrand
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god service! Ansatte var imøtekommende og serviceinnstilt fra første sekund. Maten kom fort og smakte godt! Anbefales!

Takk, ingeborgvictoriak

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Fikk heldigvis bord uten å ha reservert. Ble en del venting på mat, men må skryte av servicen til servitør Anisley som gjorde en utmerket jobb

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, MortenAM
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Var innom 3 ganger i helgen, 2x lunch, 1x middag.
Positivt overrasket ; trivelig, veldig hyggelig betjening og ikke minst; god mat. Vi komner tilbake

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, kais478
Anmeldt 23. august 2020

Hadde en fantastisk hyggelig opplevelse i kveld.
Tok en tur til Rådhuset Trattoria, byens italienske spisested helt nede ved havna. Opplevde et sted med super beliggenhet, flotte lokaler og en service som var helt superb.
Og det som virkelig ble prikken over i’en: MATEN.
Dagens valg ble en av mine favoritter .. fiskesuppe. Jeg har gjennom et langt liv spist mye fiskesuppe, men aldri har jeg fått en slik god, velsmakende, fyldig suppe som den jeg fikk i Åsgårdstrand i dag.... jeg kommer GARANTERT tilbake ..... snart.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Mauz51
Anmeldt 14. august 2020

Koselig sted, men satt i 1 time og ventet på mat. Fler som var borte og spurte, ingen forklaring på hvorfor det var så lang ventetid.
Bestilte fiskesuppe og pasta med sjømat, virket som maten var halvveis varmet opp. Smakte ikke.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Krikno

Reisende som så på Rådhuset Trattoria, så også på

Åsgardstrand, Horten kommune

Har du vært i Rådhuset Trattoria? Del dine erfaringer!