“Verdens beste baguetter”
Anmeldelse av Rådhuset Trattoria

Rådhuset Trattoria
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Åsgardstrand
Anmeldt 3. august 2021

Til de som tror at baguetter og foccaccia er kjedelig mat, tro igjen. Jeg tror at baguetten med fennikelsalami og vellagret ost er en av mitt livs bedre lunsjer. NB! Mye mat, så mannen min og jeg delte. Vi var her to dager, og smakte på toasten av foccaccia og baguetten med parmaskinke og pæresyltetøy. Absolutt godt, men den med salami og ost altså.....Må prøves.

1  Takk, Nin68

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig og fin uteservering. Hyggelig betjening.
Meget god biff :)
Begrenset utvalg drikke.
Kommer gjerne tilbake :)

Takk, 683pers
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat her! Spiste risotto med kylling og den var helt nydelig! Samboeren spiste biff og var også veldig fornøyd. Til forrett spiste vi foccacia og den var også kjempegod. Dette er et sted jeg varmt anbefaler videre og som jeg garantert besøker igjen om jeg er i nærheten.

Takk, LiBesreiser
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god service! Ansatte var imøtekommende og serviceinnstilt fra første sekund. Maten kom fort og smakte godt! Anbefales!

Takk, ingeborgvictoriak
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Fikk heldigvis bord uten å ha reservert. Ble en del venting på mat, men må skryte av servicen til servitør Anisley som gjorde en utmerket jobb

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, MortenAM

Reisende som så på Rådhuset Trattoria, så også på

Åsgardstrand, Horten kommune

Har du vært i Rådhuset Trattoria? Del dine erfaringer!