Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Expedia.comUSD 142
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 29. august 2018

Vi hadde ett handicaprom, og det var stort, men det hadde ikke "høyt" toalett, manglet også knotter til å henge håndklær på ved vasken, og stanga som dusjforhenget hang i var ikke god.Rommet var plassert slik, at det ble mye støy fra restauranten på lørdagsnatt pga. høy musikk fra kl 11.30-02.00(bryllupsfeiring ) der, måtte ringe resepsjonen og få dempet musikken. Til frokosten var det ikke vanlige teskjeer til å spise egg med, men store dessetskjeer.Ellers var frokost en veldig bra.Litt lite utvalg i glutenfritt.Dyr parkering kr 100.00 pr.natt

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, torilb2014
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Vi bodde to netter på det fine hotellet i Åsgårdstrand. Fin beliggenhet, gode senger og god frokost. Eneste som dro opplevelsen ned for vår del var en mindre hyggelig betjening i resepsjonen. Litt kjedelig da alt annet var supert!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 50idah
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Uslåelig beliggenhet. Veldig, veldig bra kjøkken! Hyggelig betjening. Syns de er gode på å lage gourmet på en prismessig smart måte. 6/retters var en positiv overraskelse - her for man mye for pengene. Ikke innovativt og nyskapende, men solid og lekkert presentert.

Rommene er fine, badet er ikke nytt, men OK, rent &pent.

Ingen problemer med å
anbefale dette dette steder. Tror jeg må medbringe min kunstinteresserte mor hit - det er hinkeavstand til Munchs hytte.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 803annegrethed
PerSChristensen, Leder  på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2018

Hei, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Dette blir selvfølgelig videreformidlet til respektive avdelinger. "Hinkeavstand" til Munchs hus var "ny", men det beskriver godt avstanden. For nærmere informasjon om huset, se www.munchshus.no.

Vi håper å få anledning til og ønske deg, og kanskje din mor, velkommen til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 11. juli 2018

Vi feiret brylluppet vårt på dette flotte hotellet. De byttet eier året før, og har nå blitt et fantastisk hotel! Maten var utrolig god, og betjeningen var utrolig hjelpsomme og flinke. Beliggenheten er fantastisk, og de i underkant av 80 gjestene storkoste seg. Dette hotellet kan anbefales til alle som vil feire et stor arrangement, eller nyte en tur til vakre Åsgårdstrand.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, marthaogper
PerSChristensen, Leder  på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Hei, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Det er alltid godt å få bekreftet våre gjesters gode opplevelser - det motiverer oss i hverdagen. Din tilbakemelding vil bli videreformidlet til samtlige involverte ved Grand Hotel Åsgårdstrand.
Vi ønsker dere en fortsatt god sommer og håper å få anledning til å ønske velkommen tilbake på et senere tidspunkt.

Unike Hoteller

Anmeldt 11. juni 2018 via mobile enheter

Dette eldre og ærverdige hotellet ligger flott til helt nede ved båthavna. Hotellet er interiørmessig preget av gammel luksuriøs stil.
Rommene er stilige og romslige, men badet på rommet jeg fikk, var litt for lite etter min smak. Det lå i 1. etg ut mot båthavna. God seng på rommet, god frokost, lunchbuffet og middag. Gode konferanse-lokaliteter, men litt dårlig friskluftsanlegg i dalen.

Meget god og personlig service.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Offisersbladet
PerSChristensen, Kundeansvarlig på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Hei, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Det er hyggelig å lese at de interiørmessige forandringene vi har foretatt falt i smak. Din kommentar vedr. god service vil bli videreformidlet.

Unike Hoteller