JAN R
Kristiansand, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 17. juli 2020
Dato for oppholdet: juni 2020
Romtips: Bestill rom med utsikt mot fjorden. Unngå rom med støy fra AC.
4,0 av 5 boblerVerdi
10.1 km fra Grand Hotel Asgardstrand
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Åsgardstrand
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi er 3 godt voksne damer som hadde et fint opphold på 2 netter og vi koste oss veldig. Flott gammelt hotell med fin beliggenhet. God mat og service samt veldig hyggelig betjening (bortsett fra et menneske som kanskje ikke hadde sine beste dager akkurat da). Store rom med minibar (som burde vært kaldere, på det ene rommet var det ikke kaldt i det hele tatt. Varm drikke er ikke godt). Gode senger. Litt dumt med badekar for oss litt opp i årene, ikke så lett å komme hverken inn eller ut av det for oss. Likte heller ikke at det var gulvtepper på rommene. Får likevel toppscore pga ypperlig service.

Takk, Hanne465
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Dette unike hotellet var plassert nede ved havnen rett ved pikene på broen. Erverdige oppholdsrom og store dobbeltrom. Som familie med ungdom dro vi nok ned snittalderen betraktelig. Frokosten bar preg av covid-19-restriksjoner og gjestenes alder, men grønne hardkokte egg kan uansett unngås. Et flott utgangspunkt for et Munch-opphold i Åsgårdstrand.

Takk, bj_rnp757
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Flott hotell med fine detaljer. Deilig seng. Rommet har kjøleskap, tv, skrivebord, bord, 2 stoler. Nattbord på veggen. Fin sjøutsikt. Under covid19 - pandemien har de løst frokosten med å ha stående klart fat med diverse pålegg som du får på bordet du sitter. De har også varm frokost som du kan spørre om å få.

Takk, CarinaTK
Anmeldt 26. juni 2020

Vi ønsket oss et rolig og godt rom, og vi fikk ett i fjerde etasje lengst borte fra inngangen (rom 411). Det ga oss tre svært rolige netter med god søvn. Hyggelig hotell med meget god betjening. Reiser gjerne dit igjen!

2  Takk, Jan Erik K
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Veldig flott hotell, kjempeservice i resepsjonen, beliggenhet er helmaks, rett ved vannet, flott badestrand. Nærområdet er Nydelig frokost selv i Coronatider. Nærområdet er så vakkert, flotte tutsier og Munchs hus. Kommer uten tvil tilbake.

1  Takk, Simsa2013