eDreams
Gratis avbestilling frem til 28.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 13. september 2020

Koselig eldre Hotel med flott beliggenhet i Åsgårdstrand. Nydelig utsikt over båthavn og fjord. Litt lite utvalg til lunch, men god frokost. Hyggelig resepsjonsbetjening. God service, og gratis elbillading. Fin mulighet for rusleturer i nærområdet, til f ex Munchs barndomshjem o. l. Vi kommer gjerne tilbake her.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, petteran2020
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, den er videreformidlet. Vi jobber hver dag for at våre gjester skal ønske å komme tilbake, så avslutningen på evalueringen likte vi spesielt godt.

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

1. Informasjon på hotellets egen side er feil.
2. Informasjon om restaurant på hotellet er feil.
3. Rommene er ikke vasket skikkelig
4. Informasjon fra hotellet om hva som finns av tilbud i nærområde er feil.
5. Menyen på hotellets hjemmesider kontra hva som faktisk serveres er feil.
6. Restauranten til hotellet er ekstremt dårlig. Dyrt, ekstremt dårlig og smakløst.

Ikke reis hit, ikke kast bort penger på dette steder.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Bengthaavard
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei, og takk for konkret tilbakemelding.

Vi beklager at vi denne gang slettes ikke innfridde forventningene, dette representerer ikke vår hverdag. Dine punkter er tatt opp med respektive avdelingsledere. Vi har lagt en hektisk sesong bak oss, med rekordhøyt belegg grunnet problemer i år med utenlandsferie. Tilbakemeldingene fra feriegjester og selskapsgjester har vært gjennomgående positive og man har ved utsjekk uttalt ønske om å komme tilbake. Vi ser imidlertid på din tilbakemelding at vi har hatt en real "skivebom", og vi har allerede gjennomført tiltak for å unngå gjentakelse.
Vi håper, på tross av dette, at vi får mulighet til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Ta gjerne kontakt med meg på forhånd.

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Var på 4 dagers opphold med familie. Veldig varme rom. Vi fikk rom mot bakgården hvor det var vareleveranser og mot kjøkkenet. Dette utgjorde en del støy og bråk.
Frokosten var helt grei, noe vanskelig å overholde avstand og smittevern. Kunne vært mer håndsprit tilgjengelig ved buffén.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, lindasW6124RW
Anmeldt 2. august 2020

God frokost..varmt rom desverre med lite lufting/små vindu..fekk og rom med teppe som me ville unngått.godt med coronatiltak i spisesal.fekk greit park.plass v anomst,men vart vanskelig og finne plass om 1tok ein tur på dagtid og kom tibake på ettermiddag

Takk, Mamsemums
Anmeldt 20. juli 2020

For oss var dette helt perfekt! Rusle rundt i Åsgårdstrand og tur til Horten, Borrehaugene, Tønsberg og Sandefjord! Grand er perfekt beliggenhet, pluss herlig servering! Prøve Skaldyrfatet, du får ikke bedre!
Tusen takk! Per og Grete.

Takk, Per Sigmund F

Hei.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper å få muligheten til å ønske velkommen tilbake ved en senere anledning. Sommeren har sin sjarm her i Åsgårdstrand, men det er også et fascinerende å oppleve Oslofjorden i vinterhalvåret.
Et tips ved neste besøk til Grand Hotel Åsgårdstrand, ta med fiskestang og prøv å lure sjøørreten på kroken.