Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Booking.comUSD 167
eDreamsUSD 167
FindHotelUSD 167
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
32–37 av 201 anmeldelser
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Det er kanskje nÞdvendig med litt oppgradering sÊrlig pÄ baderommene. Men pris tatt i betraktning, helt akseptabelt. Restauranten bar preg av underbemanning, og det ble lenge Ä vente pÄ maten (55 min). Her burde resepsjonen delt opp serveringsrundene da vi bestilte bord, slik at ikke alle hadde bord til kl 19. De to damene som serverte, var meget dyktige, men med kun en kokk med en lÊrlingassistent, tok det lang tid.

Takk, Kari E
Per Stang Christensen, Annet pÄ Grand Hotel Asgardstrand, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 30. september 2020

Hei, og takk for konkret tilbakemelding.

Vi har en rutine at resepsjonen skal fordele spisetider fÞr eller ved ankomst. Det har Äpenbart ikke blitt gjort i dette tilfellet og det beklager vi. HÄper allikevel at vi fÄr mulighet til Ä Þnske velkommen tilbake ved en senere anledning.

Salgs- og driftsdirektĂžr

Anmeldt 13. september 2020

Koselig eldre Hotel med flott beliggenhet i ÅsgĂ„rdstrand. Nydelig utsikt over bĂ„thavn og fjord. Litt lite utvalg til lunch, men god frokost. Hyggelig resepsjonsbetjening. God service, og gratis elbillading. Fin mulighet for rusleturer i nĂŠromrĂ„det, til f ex Munchs barndomshjem o. l. Vi kommer gjerne tilbake her.

Takk, petteran2020
Per Stang Christensen, Annet pÄ Grand Hotel Asgardstrand, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 15. september 2020

Hei.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, den er videreformidlet. Vi jobber hver dag for at vÄre gjester skal Þnske Ä komme tilbake, sÄ avslutningen pÄ evalueringen likte vi spesielt godt.

DriftsdirektĂžr

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

1. Informasjon pÄ hotellets egen side er feil.
2. Informasjon om restaurant pÄ hotellet er feil.
3. Rommene er ikke vasket skikkelig
4. Informasjon fra hotellet om hva som finns av tilbud i nÊromrÄde er feil.
5. Menyen pÄ hotellets hjemmesider kontra hva som faktisk serveres er feil.
6. Restauranten til hotellet er ekstremt dÄrlig. Dyrt, ekstremt dÄrlig og smaklÞst.

Ikke reis hit, ikke kast bort penger pÄ dette steder.

1  Takk, Bengthaavard
Per Stang Christensen, Annet pÄ Grand Hotel Asgardstrand, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei, og takk for konkret tilbakemelding.

Vi beklager at vi denne gang slettes ikke innfridde forventningene, dette representerer ikke vÄr hverdag. Dine punkter er tatt opp med respektive avdelingsledere. Vi har lagt en hektisk sesong bak oss, med rekordhÞyt belegg grunnet problemer i Är med utenlandsferie. Tilbakemeldingene fra feriegjester og selskapsgjester har vÊrt gjennomgÄende positive og man har ved utsjekk uttalt Þnske om Ä komme tilbake. Vi ser imidlertid pÄ din tilbakemelding at vi har hatt en real "skivebom", og vi har allerede gjennomfÞrt tiltak for Ä unngÄ gjentakelse.
Vi hÄper, pÄ tross av dette, at vi fÄr mulighet til Ä Þnske deg velkommen tilbake ved en senere anledning. Ta gjerne kontakt med meg pÄ forhÄnd.

DriftsdirektĂžr

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Var pÄ 4 dagers opphold med familie. Veldig varme rom. Vi fikk rom mot bakgÄrden hvor det var vareleveranser og mot kjÞkkenet. Dette utgjorde en del stÞy og brÄk.
Frokosten var helt grei, noe vanskelig Ä overholde avstand og smittevern. Kunne vÊrt mer hÄndsprit tilgjengelig ved buffén.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, lindasW6124RW
Anmeldt 2. august 2020

God frokost..varmt rom desverre med lite lufting/smÄ vindu..fekk og rom med teppe som me ville unngÄtt.godt med coronatiltak i spisesal.fekk greit park.plass v anomst,men vart vanskelig og finne plass om 1tok ein tur pÄ dagtid og kom tibake pÄ ettermiddag

Takk, Mamsemums