Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service er vel hovedinntrykket vi sitter igjen med etter oppholdet. Jeg håper virkelig de tar med alle ansatte på et service-kurs for å friske opp litt, for dette var dårlig fra alle kanter. 1: Hyggelig resepsjonist, men aner ingenting om stedet og kan ikke svare på enkle spørsmål. 2: På roomservice-menyen sto det at man kunne kjøpe ansiktsmaske. Da jeg ringte roomservice sa damen som tok tlf «å? Har vi det? Det har jeg aldri hørt om». Så skulle hun se etter om de hadde dette, men kom aldri med info tilbake. 3: Kelnere har ikke peiling på vin eller god service. Det er vimsete/rotete og lar deg vente unødvendig lenge. Vi fikk ikke menyen før det hadde gått 30-40 minutt. 4: Flere ting som står om hotellet som ikke er sant. Feks det er ikke gratis parkering og det er ikke aircondition på alle rom. Kommer ikke tilbake

Romtips: Ikke forvent service om du skal hit
Takk, 68mettev
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi denne gang ikke innfridde deres forventninger, det er ikke iht vår målsetting. Vi har, som de fleste i vår bransje, hatt problemer med å skaffe nok kvalifisert arbeidskraft. Årets sommersesong har vært langt over "normalen" og vi har vært nødt til å benytte ufaglært arbeidskraft for å dekke opp dette trykket. De har gjort sitt beste under gitte forutsetninger.
Din tilbakemelding blir videresendt respektive avdelingsledere og vi vil gjøre vårt ytterste for å unngå gjentakelse.
Vi håper allikevel at vi får mulighet til ønske velkommen til oss ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Unike Hoteller

Per Stang Christensen
Salgs- og driftsdirektør

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet ved havna i Åsgårdsstrand. Nyåpnet etter lang tids stenging så der manglet noen detaljer, men alt i alt meget bra opplevelse. Best med utsikt mot havna fra rommet, selv om du får den samme utsikten fra spisesal osv. Perfekt med frokost på terrassen om morgenen.

Romtips: Svært billig parkering i bakgård på hotellet.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 613ingem
Anmeldt 15. juni 2021

Hotellet har en fantastisk beliggenhet, rett ved bryggen og få meter fra stranden. Rommet var romslig og helt ok interiørmessig. Å spise frokost på den nydelige verandaen med utsikt over sjøen var helt vidunderlig. Det eneste som trekker ned, er at badet med fordel kunne fått en oppgradering.

1  Takk, Nin68
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen
Unike Hoteller

Per Stang Christensen
Salgs- og driftsdirektør

Anmeldt 7. juni 2021

Beliggenheten for dette - eneste- hotellet i Åsgårdstrand er antagelig prikken over i-en. Rett ved sjøen( 50 m å gå til badestrand) og en flott utsikt østover over Oslofjorden mot Moss og regionene der samt litt utstikt både retning Oslo og ut mot havet.
Vi har overnattet der før og merker ikke den store forskjellen på ny og tidligere eier( Thon hotells)
Greie rom, pent og rent syntes vi det var. Badene har nok på sikt behov for oppussing, men ikke kritisk.

Terrassen deres der man kan sitte og spise de måltider man ønsker eller bare nyte noe å drikke/samt utsikt er lekkert.
For oss etter noen timer i åpen bil var det deilig å sige ned i en stol med en kald øl og nyte tilværelsen.
ps.Nå tar de betalt for parkering på hotellområdet( 100 kr.natten), men det er fair. Vesentlig dyrere å stå på offentlige parkeringer.

Takk, guideOslo
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt oppgradert luksusopphold med 5 retters middag, en flaske musserende på rommet, konfektsjokolade, morgenkåpe og tøfler, samt velværeprodukter inkludert. Vi hadde booket to netter som vi hadde fått bekreftet på e-post. Når vi ankom fant de ikke bookingen, da vi hadde blitt booket inn på dagen etter. Deretter ble det bare rot. Vi fikk et annet rom, og musserende kom på rommet, men alt annet manglet og vi fikk det aldri. Vi gledet oss til middagen som ble ordnet via resepsjonen. Da vi skulle bli vist til vårt bord i restauranten, var vi ikke ventet, og det ble fullt kaos og en mislykket middag. Vi fikk riktignok ny middag dagen etter, men det var null kommunikasjon mellom restaurant og resepsjon, så den ville de at vi skulle betale for. Vasken på rommet var tett, toalettpapir måtte vi slite for å få ut av holderen, taket var flekkvis malt, og det var støvete overalt. Skjønner at en åpning rett etter korona lettelser er en utfordring, men man kunne brukt tiden før gjenåpning for å legge forholdene bedre til rette for gjestene. Håper dere retter opp inntrykket, hvis det blir en neste gang.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Roar Eivindsen ... H