Expedia.comUSD 156
FindHotelUSD 156
Orbitz.comUSD 156
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var meget skuffet over oppholdet her i forbindelse med bryllupet vårt. Vi bestilte i god tid, både superior rom til oss for helgen og rom til gjestene. Det var meget god service på mail.

Vi ankom hotellet på kvelden, meg og forloveren. Der ble vi møtt av en sur lite serviceinnstilt dame i resepsjonen. Følte meg ikke akkurat velkommen som brud. Ved hele to anledninger sa personalet «Synd dere ikke skal ha bryllupet her».

Rommet var utdatert og badet kan ikke ha vært pusset opp siden 90-tallet. Det var ingen spesiell følelse av å være brud og nygift der. Ingen oppmerksomhet eller noe som helst gratulasjon. Brudefølge måtte til og med be personalet om å ordne rommene før bryllupsnatten.

Når vi ankom rommet, meg og mannen min var det ikke ryddet bort noe. Altså snakker ikke om våre ting, men feks tomme glass osv.

Jeg hadde fått det for meg at det var sen utsjekk klokken 12.00. Det stemte ikke, så klokken 10.50 på søndagen ble vi nærmest jaget ut av rommet, av vaskepersonalet. De kom busende inn på rommet og sa de trodde vi hadde sjekket ut.

Jeg ga beskjed ved utsjekk at oppholdet ikke var noe særlig. Håper virkelig dere oppgraderer servicen på hotellet.

Frokosten var heller ikke mye å skryte av, tomme fat, dårlig utvalg av glutenfritt + merking av allergener.

Det som trekker opp er den fantastiske servicen i restauranten til middagen. Der var det en servitør som er et unikum av et serviceinnstilt menneske. God mat og drikke! De som jobber i restauranten der burde lære opp resten av stabben til bedre service. Her har mange av de ansatte godt av å gå på et kurs eller to.
Det trekker også opp at hotellsjefen hadde meget god service på mail.

Jeg må tilføye at rommene ble bestilt i februar og de visste det var et brudefølge. Derfor synes jeg det var ekstra trist behandling. Vi har vært mye på hotell tidligere, og som vanlig gjest har vi fått god service. Til så stive priser, burde det være unikt.

1  Takk, shdvl86
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service, surt personalet bortsett fra ei koselig i resepsjonen og to i restauranten. , dårlig frokost dvs lite påfyll til en hver tid, tomme fat og klinete fat.

Beliggenheten er super og deilig Strand.

Men dette hotellet er vi ferdig med. Anbefales ikke.

Romtips: Velg et annet hotell i Horten eller Tønsberg. Horten har også kjempefin e strender
Takk, Ragnhild S
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi er i utgangspunktet veldig glade i dette hotellet. Fin lokasjon og sjarmerende stil. Rommene er rene og pene, men badene begynner å få behov for en oppgradering. Personalet er vennlig, men hotellet bærer preg av å være underbemannet. I tillegg er det ganske kaotisk under frokosten siden fatene er plassert inn i et hjørne der folk står å steker seg vafler. På samme sted står folk å skjærer seg brød og samtidig fyller juice. Helt umulig å overholde regler for smittevern! Et forslag til forbedring vil være å ha brød ferdig oppskjært, og øke bemanningen for å gi gjestene en bedre opplevelse.
Dette var andre gang vi besøkte dette hotellet, men kommer nok ikke tilbake før ting er litt mer på stell.

Takk, 240hansm
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Da vi ankom hotellet merket vi en spesiell og ubehagelig lukt i gangen til rommet vårt. Trodde kanskje det ville gå over, men lukten var der under hele oppholdet(luktet kun i denne korridoren, ikke andre steder vi var). På rommet vi fikk var det svært tung og innestengt luft. Ikke air condition og det var svært varmt.
Rommet var romslig, men slitt. Ubehagelige senger som skle fra hverandre(to enkeltsenger satt sammen, så ikke mulig å sove midt i). Helt flate hodeputer. Badet burde vært pusset opp for lengst. Rant vann utover gulvet når man dusjer i badekaret. Veldig bra trykk i dusjen.
God frokost og koselig å spise med utsikt utover. Veldig bra beliggenhet. Positivt med Rituals produkter.

Takk, LiBesreiser
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig service er vel hovedinntrykket vi sitter igjen med etter oppholdet. Jeg håper virkelig de tar med alle ansatte på et service-kurs for å friske opp litt, for dette var dårlig fra alle kanter. 1: Hyggelig resepsjonist, men aner ingenting om stedet og kan ikke svare på enkle spørsmål. 2: På roomservice-menyen sto det at man kunne kjøpe ansiktsmaske. Da jeg ringte roomservice sa damen som tok tlf «å? Har vi det? Det har jeg aldri hørt om». Så skulle hun se etter om de hadde dette, men kom aldri med info tilbake. 3: Kelnere har ikke peiling på vin eller god service. Det er vimsete/rotete og lar deg vente unødvendig lenge. Vi fikk ikke menyen før det hadde gått 30-40 minutt. 4: Flere ting som står om hotellet som ikke er sant. Feks det er ikke gratis parkering og det er ikke aircondition på alle rom. Kommer ikke tilbake

Romtips: Ikke forvent service om du skal hit
Takk, 68mettev
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi denne gang ikke innfridde deres forventninger, det er ikke iht vår målsetting. Vi har, som de fleste i vår bransje, hatt problemer med å skaffe nok kvalifisert arbeidskraft. Årets sommersesong har vært langt over "normalen" og vi har vært nødt til å benytte ufaglært arbeidskraft for å dekke opp dette trykket. De har gjort sitt beste under gitte forutsetninger.
Din tilbakemelding blir videresendt respektive avdelingsledere og vi vil gjøre vårt ytterste for å unngå gjentakelse.
Vi håper allikevel at vi får mulighet til ønske velkommen til oss ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Unike Hoteller