Expedia.comUSD 154
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 13. august 2021

Jeg deltok på et dagsmøte. Hotellet har en flott beliggenhet. Vi fikk servert en nydelig varm lunsj og serveringspersonalet var effektive og vennlige. Det som trakk ned var det manglende tilbudet til elbil-lading. Hotellet hadde bare én tilgjengelig strømkontakt. Heldigvis var den ledig når jeg kom men jeg fikk streng beskjed fra resepsjonen om at jeg ikke kunne regne med å få ladet bilen tilstrekkelig opp da det kunne være andre gjester som også hadde behov for tilgang. Heldigvis gikk det greit denne gangen.

Takk, 443mettek
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Det var hyggelig å se at lunsjen falt i smak. Når det gjelder lademuligheter har vi bestilt 4 nye ladepunkter. Disse ble lovet montert før sommeren, men ble altså forsinket av forskjellige årsaker. Jeg har fått bekreftet at dette utføres ila neste uke. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Unike Hoteller

Per Stang Christensen
Salgs- og driftsdirektør

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Trivelig Hotel i fredelige omgivelser. Rommet vi hadde var praktisk, rent og ryddig. Hyggelig personale både i Hotel og restaurant. Kvaliteten på restauranten var langt bedre enn vi forventet, vi hadde en profesjonell kelner som ga gode anbefalinger både på mat og vin. Det er ingen andre brukbare spisesteder i Åsgårdstrand. Velg rom med sjøutsikt. Kort vei til fint sjøbadeanlegg. Hotellet har egen parkering til kr 100 per døgn. Vi oppdaget at gateparkering rett utenfor var tillatt og gratis.

Romtips: Rom mot sjøen gir oppholdet litt ekstra.
1  Takk, sadand
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Hotellets fellesområder var unike og flotte. Frokosten var herlig. Fin betjening. Restauranten var full av gjester og underbemannet. De som var der gjorde en god jobb. Rommet var kun ok med tanke på at dette er en del av unike Hotel. Mulig rommene har forskjellig interiør. Vårt var et vanlig hotellrom , med vinduet mot bakgård . Vi var en gjeng på sykkeltur, fikk låst inn sykkelen .

1  Takk, H2O40
Anmeldt 6. august 2021

En overnatting i Åsgårdstrand i sommer. Flott beliggenhet og vindu ut mot sjøen. Synd vinduene bare kan åpnes på gløtt. Standarden på rommene er helt ok. Badet begynner å bli slitent.

Hotellet har 3-retters eller man kan velge mellom 4 forretter / hovedretter / desserter. Voksne priser. Så om du ønsker en burger, pizza eller noe annet enkelt bør man gå et annet sted. Det positive var at hovedrettene smakte veldig bra, alle i følget var fornøyd! Mange nye blant servitørene og servicen helt midt på treet.

Frokosten var god, men ikke det største utvalget. Kaffemaskinen var i ustand og det var ikke mulig å få bestilt f.eks. en cappuchino før til lunsj serveringen. Savnet noe annet enn sort kaffe.

Flott beliggenhet og god mat om man ønsker en finere middag, ellers helt midt på treet.

Romtips: be om rom med utsikt mot sjøen
1  Takk, Millyen1
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi var meget skuffet over oppholdet her i forbindelse med bryllupet vårt. Vi bestilte i god tid, både superior rom til oss for helgen og rom til gjestene. Det var meget god service på mail.

Vi ankom hotellet på kvelden, meg og forloveren. Der ble vi møtt av en sur lite serviceinnstilt dame i resepsjonen. Følte meg ikke akkurat velkommen som brud. Ved hele to anledninger sa personalet «Synd dere ikke skal ha bryllupet her».

Rommet var utdatert og badet kan ikke ha vært pusset opp siden 90-tallet. Det var ingen spesiell følelse av å være brud og nygift der. Ingen oppmerksomhet eller noe som helst gratulasjon. Brudefølge måtte til og med be personalet om å ordne rommene før bryllupsnatten.

Når vi ankom rommet, meg og mannen min var det ikke ryddet bort noe. Altså snakker ikke om våre ting, men feks tomme glass osv.

Jeg hadde fått det for meg at det var sen utsjekk klokken 12.00. Det stemte ikke, så klokken 10.50 på søndagen ble vi nærmest jaget ut av rommet, av vaskepersonalet. De kom busende inn på rommet og sa de trodde vi hadde sjekket ut.

Jeg ga beskjed ved utsjekk at oppholdet ikke var noe særlig. Håper virkelig dere oppgraderer servicen på hotellet.

Frokosten var heller ikke mye å skryte av, tomme fat, dårlig utvalg av glutenfritt + merking av allergener.

Det som trekker opp er den fantastiske servicen i restauranten til middagen. Der var det en servitør som er et unikum av et serviceinnstilt menneske. God mat og drikke! De som jobber i restauranten der burde lære opp resten av stabben til bedre service. Her har mange av de ansatte godt av å gå på et kurs eller to.
Det trekker også opp at hotellsjefen hadde meget god service på mail.

Jeg må tilføye at rommene ble bestilt i februar og de visste det var et brudefølge. Derfor synes jeg det var ekstra trist behandling. Vi har vært mye på hotell tidligere, og som vanlig gjest har vi fått god service. Til så stive priser, burde det være unikt.

1  Takk, shdvl86