Expedia.comUSD 157
eDreamsUSD 157
TripadvisorUSD 157
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Dette var en veldig god opplevelse, ansiktet som møtte oss når vi skulle sjekke inn la et godt grunnlag for et bra opphold, personen var hyggelig og blid, det var også resten av personalet, de gjorde helgen til en fest. Vi prøvde after noon tea, det er å anbefale. Restauranten leverte veldig bra, frokost, og middag.flott plass, og vi kommer tilbake

Romtips: Bra med parkering, anbefaler å prøve lokalt øl.
Takk, HNBW
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Hei, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Jeg vil videreformidle dette til respektive avdelingsledere. Dette er helt i tråd med slik vi ønsker å fremstå, og da er det hyggelig å få en så tydelig bekreftelse på det.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen
Unike Hoteller
Grand Hotel Åsgårdstrand

Per Stang Christensen
Salgs- og driftsdirektør

Anmeldt 13. august 2021

Jeg deltok på et dagsmøte. Hotellet har en flott beliggenhet. Vi fikk servert en nydelig varm lunsj og serveringspersonalet var effektive og vennlige. Det som trakk ned var det manglende tilbudet til elbil-lading. Hotellet hadde bare én tilgjengelig strømkontakt. Heldigvis var den ledig når jeg kom men jeg fikk streng beskjed fra resepsjonen om at jeg ikke kunne regne med å få ladet bilen tilstrekkelig opp da det kunne være andre gjester som også hadde behov for tilgang. Heldigvis gikk det greit denne gangen.

Takk, 443mettek
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Det var hyggelig å se at lunsjen falt i smak. Når det gjelder lademuligheter har vi bestilt 4 nye ladepunkter. Disse ble lovet montert før sommeren, men ble altså forsinket av forskjellige årsaker. Jeg har fått bekreftet at dette utføres ila neste uke. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Unike Hoteller

Per Stang Christensen
Salgs- og driftsdirektør

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Trivelig Hotel i fredelige omgivelser. Rommet vi hadde var praktisk, rent og ryddig. Hyggelig personale både i Hotel og restaurant. Kvaliteten på restauranten var langt bedre enn vi forventet, vi hadde en profesjonell kelner som ga gode anbefalinger både på mat og vin. Det er ingen andre brukbare spisesteder i Åsgårdstrand. Velg rom med sjøutsikt. Kort vei til fint sjøbadeanlegg. Hotellet har egen parkering til kr 100 per døgn. Vi oppdaget at gateparkering rett utenfor var tillatt og gratis.

Romtips: Rom mot sjøen gir oppholdet litt ekstra.
1  Takk, sadand
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Hotellets fellesområder var unike og flotte. Frokosten var herlig. Fin betjening. Restauranten var full av gjester og underbemannet. De som var der gjorde en god jobb. Rommet var kun ok med tanke på at dette er en del av unike Hotel. Mulig rommene har forskjellig interiør. Vårt var et vanlig hotellrom , med vinduet mot bakgård . Vi var en gjeng på sykkeltur, fikk låst inn sykkelen .

1  Takk, H2O40
Anmeldt 6. august 2021

En overnatting i Åsgårdstrand i sommer. Flott beliggenhet og vindu ut mot sjøen. Synd vinduene bare kan åpnes på gløtt. Standarden på rommene er helt ok. Badet begynner å bli slitent.

Hotellet har 3-retters eller man kan velge mellom 4 forretter / hovedretter / desserter. Voksne priser. Så om du ønsker en burger, pizza eller noe annet enkelt bør man gå et annet sted. Det positive var at hovedrettene smakte veldig bra, alle i følget var fornøyd! Mange nye blant servitørene og servicen helt midt på treet.

Frokosten var god, men ikke det største utvalget. Kaffemaskinen var i ustand og det var ikke mulig å få bestilt f.eks. en cappuchino før til lunsj serveringen. Savnet noe annet enn sort kaffe.

Flott beliggenhet og god mat om man ønsker en finere middag, ellers helt midt på treet.

Romtips: be om rom med utsikt mot sjøen
1  Takk, Millyen1