Expedia.comUSD 154
eDreamsUSD 154
Orbitz.comUSD 154
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde oppgitt ankomsttid ca kl 20, og bestilt musserende på rommet ved ankomst. Ved innsjekk fikk vi beskjed at de ville komme med det om 15 min. Vi tok en tur på butikken i mellomtiden og var tilbake i godt tid før kl 2015. Da vi skulle lukke døren til rommet falt dørhåndtaket av, ikke særlig brannsikkert… Kl 20:30 gikk min mann ned i resepsjonen for å etterlyse flasken med bobler og gi beskjed om håndtaket. Der står boblene i en bøtte på disken og 2 ansatte bak. Ingen unnskyldning, bare «vi glemte det». Vi var sultne og lurte på om det var mulig å få bestille noe mat til rommet, han fikk da beskjed om å gå innom restauranten og hør om kjøkkenet kunne lage noe lett til oss før de stengte. Forventer mer av et hotell som dette, servicenivået kan i alle fall løftes mange hakk.
Rommene var slitte, og på vårt rom kunne bare ett av fire vinduer åpnes. Dette var ett av fire hotell på like mange dager, det eneste positive var den fantastiske utsikten fra bar- og restaurantområdet.

Romtips: Bestill rom med utsikt
1  Takk, Sunniva K
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2021

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Vi beklager dette, dine kommentarer er videreformidlet til respektive avdelingsledere. Dette representerer ikke vårt normale servicenivå, men jeg ser allikevel at det "glapp" her.
Vi håper, på tross av opplevelsen denne gangen, at vi får anledning til å ønske velkommen til et velsmakende og hyggelig opphold i Åsgårdstrand.

Driftsdirektør

Anmeldt 17. august 2021

Vi hadde booket en Suite, og da vi kom oppdaget vi at den lå vegg i vegg med kveldens konsert. Lokalet hadde i tillegg en terrasse med direkte med innsyn over vår. Soveromsvinduet vårt var ut mot felles terrasse. Ingenting fikk vi beskjed om, ikke engang ved innsjekking. Da det var konsert var det også betydelig mer støy. Naborommet hadde gjester, og volumet gjorde at vi ikke kunne benytte vår egen terrasse.

Rommet var like over uteserveringen til baren som holdt det gående til 2. Alt toppet seg meg å våkne av kjøkkenets svingdør og baconlukt som kom inn ventilasjonen.

Hotellet bør pusses opp. .

Da vi spiste på hotellets restaurant måtte vi selv be om menyen, og da vi skulle bestille dessert tok det så lang tid at vi bestemte oss for å gå.

For oss må det være det mest skuffende hotellet vi har bodd på. Vi reiste hjem en dag tidligere enn planlagt. Alt toppet seg da resepsjonisten sa "Da kan vi oppgradere noen andre".

Vi fikk igjen pengene for oppholdet, men det hjelper lite.

Takk, Sivode
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Hei, og takk for konkret tilbakemelding.

Jeg beklager deres opplevelse hos oss. Her er det flere ting som har gått galt og rutiner som ikke er fulgt, jeg videreformidler dette til respektive avdelingsledere.
Vi håper allikevel at vi ved en senere anledning får muligheten til å ønske velkommen tilbake til et hyggelig opphold, uten støy. Ta gjerne kontakt med meg i forkant.

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Dette var en veldig god opplevelse, ansiktet som møtte oss når vi skulle sjekke inn la et godt grunnlag for et bra opphold, personen var hyggelig og blid, det var også resten av personalet, de gjorde helgen til en fest. Vi prøvde after noon tea, det er å anbefale. Restauranten leverte veldig bra, frokost, og middag.flott plass, og vi kommer tilbake

Romtips: Bra med parkering, anbefaler å prøve lokalt øl.
Takk, HNBW

Hei, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Jeg vil videreformidle dette til respektive avdelingsledere. Dette er helt i tråd med slik vi ønsker å fremstå, og da er det hyggelig å få en så tydelig bekreftelse på det.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 13. august 2021

Jeg deltok på et dagsmøte. Hotellet har en flott beliggenhet. Vi fikk servert en nydelig varm lunsj og serveringspersonalet var effektive og vennlige. Det som trakk ned var det manglende tilbudet til elbil-lading. Hotellet hadde bare én tilgjengelig strømkontakt. Heldigvis var den ledig når jeg kom men jeg fikk streng beskjed fra resepsjonen om at jeg ikke kunne regne med å få ladet bilen tilstrekkelig opp da det kunne være andre gjester som også hadde behov for tilgang. Heldigvis gikk det greit denne gangen.

Takk, 443mettek
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Det var hyggelig å se at lunsjen falt i smak. Når det gjelder lademuligheter har vi bestilt 4 nye ladepunkter. Disse ble lovet montert før sommeren, men ble altså forsinket av forskjellige årsaker. Jeg har fått bekreftet at dette utføres ila neste uke. Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Trivelig Hotel i fredelige omgivelser. Rommet vi hadde var praktisk, rent og ryddig. Hyggelig personale både i Hotel og restaurant. Kvaliteten på restauranten var langt bedre enn vi forventet, vi hadde en profesjonell kelner som ga gode anbefalinger både på mat og vin. Det er ingen andre brukbare spisesteder i Åsgårdstrand. Velg rom med sjøutsikt. Kort vei til fint sjøbadeanlegg. Hotellet har egen parkering til kr 100 per døgn. Vi oppdaget at gateparkering rett utenfor var tillatt og gratis.

Romtips: Rom mot sjøen gir oppholdet litt ekstra.
1  Takk, sadand