Gratis avbestilling frem til 30.09.22
Expedia.comUSD 135
Orbitz.com
Anmeldt 6. september 2021

Feiret konfirmasjonsdagen for sønnen vår på hotellet i Munchs lokale som var nyopp-pusset i nydelige farger :) Fantastisk god mat (3-retters) og servitøren som hadde ansvaret for vårt selskap gjorde en strålende jobb og innsats. Ønskene vi hadde presentert for dagen, ble imøtekommet av hotellet. God kommunikasjon og kjempeservice hele veien. Alt på stell :) Ypperlig sted og vakre omgivelser for fotografering av konfirmanten. Vil absolutt anbefale hotellet dersom du skal ha selskap.

1  Takk, peggygO4991FU
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Hei.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det var jo en spesiell dag for sønnen deres og dere. Tilbakemeldingen blir videreformidlet.
Gratulerer på etterskudd!

Anmeldt 5. september 2021

Hotellet ligger fint til med utsikt over havnen. Rommene var greie og rene. Badet var veldig slitent, og badekar er jo temmelig utdatert! Bare såpedispenser på badet var litt skuffende.
Sengene var gode og det var stille og rolig. Middagen var god, men noe dyr. Frokosten var helt Ok. Servicen var blandet. Gjorde bestillingen over telefonen ,og hun jeg snakket med var lite hyggelig. I spisesalen opplevde vi hyggelig betjening, og likedan da vi sjekket inn. Anbefaler en skikkelig makeover, særlig på badet!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 594ragnhildh

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Jeg forstår at du sitter igjen med litt variabelt inntrykk og vil distribuere dette til respektive avdelingsledere. Det er hyggelig at du gledet deg over beliggenheten, den blir vi heller aldri lei.
Vi håper allikevel at vi får anledning til å ønske velkommen til et hyggelig opphold ved en senere anledning her i vakre Åsgårdstrand.

Anmeldt 26. august 2021

Bestiller man rom på et hotell som beregner seg som unikt forventer man 'det lille ekstra'. Hotellet bærer preg av lite/ingen oppussing de siste 20 årene. Badet er slitent uten varme. Gammel sparedusj. Kun såpedispenser. Jeg hadde forventet både shampo, balsam og en lotion på rommet.
Servicen bar preg av dårlig organisering. Virket som om de var mange ansatte, men alle gjorde alt og dermed ble det feks ingen til å t imot ved restauranten, ingen i baren...i baren var beskjeden, etter å ventet en stund: "en kollega kommer ellers så får du ringe på klokken...."
Man opplevde ingen eksklusivitet, kun et hotell under middels.
Drøye priser på mat og drikke.

Takk, Brithsen

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Når det gjelder oppussing har vi pusset opp flere av rommene de siste to årene, nye tepper er lagt i korridorer og fellesarealer og nye møbler er innkjøpt. Shampo, balsam og lotion bruker det å være, men vår leverandør har dessverre ikke levert iht bestilling. Det vil imidlertid være på plass en av de nærmeste dagene.
Jeg videreformidler din tilbakemelding til respektive avdelingsledere og håper at vi får anledning til å ønske velkommen tilbake til et hyggelig opphold på et senere tidspunkt.

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde oppgitt ankomsttid ca kl 20, og bestilt musserende på rommet ved ankomst. Ved innsjekk fikk vi beskjed at de ville komme med det om 15 min. Vi tok en tur på butikken i mellomtiden og var tilbake i godt tid før kl 2015. Da vi skulle lukke døren til rommet falt dørhåndtaket av, ikke særlig brannsikkert… Kl 20:30 gikk min mann ned i resepsjonen for å etterlyse flasken med bobler og gi beskjed om håndtaket. Der står boblene i en bøtte på disken og 2 ansatte bak. Ingen unnskyldning, bare «vi glemte det». Vi var sultne og lurte på om det var mulig å få bestille noe mat til rommet, han fikk da beskjed om å gå innom restauranten og hør om kjøkkenet kunne lage noe lett til oss før de stengte. Forventer mer av et hotell som dette, servicenivået kan i alle fall løftes mange hakk.
Rommene var slitte, og på vårt rom kunne bare ett av fire vinduer åpnes. Dette var ett av fire hotell på like mange dager, det eneste positive var den fantastiske utsikten fra bar- og restaurantområdet.

Romtips: Bestill rom med utsikt
1  Takk, Sunniva K
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2021

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Vi beklager dette, dine kommentarer er videreformidlet til respektive avdelingsledere. Dette representerer ikke vårt normale servicenivå, men jeg ser allikevel at det "glapp" her.
Vi håper, på tross av opplevelsen denne gangen, at vi får anledning til å ønske velkommen til et velsmakende og hyggelig opphold i Åsgårdstrand.

Driftsdirektør

Anmeldt 17. august 2021

Vi hadde booket en Suite, og da vi kom oppdaget vi at den lå vegg i vegg med kveldens konsert. Lokalet hadde i tillegg en terrasse med direkte med innsyn over vår. Soveromsvinduet vårt var ut mot felles terrasse. Ingenting fikk vi beskjed om, ikke engang ved innsjekking. Da det var konsert var det også betydelig mer støy. Naborommet hadde gjester, og volumet gjorde at vi ikke kunne benytte vår egen terrasse.

Rommet var like over uteserveringen til baren som holdt det gående til 2. Alt toppet seg meg å våkne av kjøkkenets svingdør og baconlukt som kom inn ventilasjonen.

Hotellet bør pusses opp. .

Da vi spiste på hotellets restaurant måtte vi selv be om menyen, og da vi skulle bestille dessert tok det så lang tid at vi bestemte oss for å gå.

For oss må det være det mest skuffende hotellet vi har bodd på. Vi reiste hjem en dag tidligere enn planlagt. Alt toppet seg da resepsjonisten sa "Da kan vi oppgradere noen andre".

Vi fikk igjen pengene for oppholdet, men det hjelper lite.

Takk, Sivode

Hei, og takk for konkret tilbakemelding.

Jeg beklager deres opplevelse hos oss. Her er det flere ting som har gått galt og rutiner som ikke er fulgt, jeg videreformidler dette til respektive avdelingsledere.
Vi håper allikevel at vi ved en senere anledning får muligheten til å ønske velkommen tilbake til et hyggelig opphold, uten støy. Ta gjerne kontakt med meg i forkant.