Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 06.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
FindHotelUSD 143
Anmeldt 12. september 2021

når vi ankom rommet var det ikke prosecco på rommet som bestilt. så måtte gå og spørre og da så dem at de hadde glemt det. De skryter av deres fine og romantiske restaurant med sjøutsikt. Men på grunn av bryllup på hotellet måtte vi sitte i et lite amatørmessig midlertidig rom med "fantastisk" utsikt ut i en hekk og et konferanserom. Trangt og langt under 1meter mellom gjester. Maten var enkel og ikke veldig smakrik, ikke dette man forventer. frokosten var ok, men ingen rene bord. Hold dere unna!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, reeliasi
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2021

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at vi ikke innfridde deres forventninger, dette representerer ikke "normalen". Din tilbakemelding er videreformidlet til respektive avdelingsledere. Vi håper, på tross av opplevelsen denne gangen, at vi får anledning til å ønske velkommen tilbake til et hyggelig opphold.

Driftsdirektør

Anmeldt 6. september 2021

Feiret konfirmasjonsdagen for sønnen vår på hotellet i Munchs lokale som var nyopp-pusset i nydelige farger :) Fantastisk god mat (3-retters) og servitøren som hadde ansvaret for vårt selskap gjorde en strålende jobb og innsats. Ønskene vi hadde presentert for dagen, ble imøtekommet av hotellet. God kommunikasjon og kjempeservice hele veien. Alt på stell :) Ypperlig sted og vakre omgivelser for fotografering av konfirmanten. Vil absolutt anbefale hotellet dersom du skal ha selskap.

1  Takk, peggygO4991FU
Per Stang Christensen, Annet på Grand Hotel Asgardstrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Hei.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det var jo en spesiell dag for sønnen deres og dere. Tilbakemeldingen blir videreformidlet.
Gratulerer på etterskudd!

Anmeldt 5. september 2021

Hotellet ligger fint til med utsikt over havnen. Rommene var greie og rene. Badet var veldig slitent, og badekar er jo temmelig utdatert! Bare såpedispenser på badet var litt skuffende.
Sengene var gode og det var stille og rolig. Middagen var god, men noe dyr. Frokosten var helt Ok. Servicen var blandet. Gjorde bestillingen over telefonen ,og hun jeg snakket med var lite hyggelig. I spisesalen opplevde vi hyggelig betjening, og likedan da vi sjekket inn. Anbefaler en skikkelig makeover, særlig på badet!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 594ragnhildh

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Jeg forstår at du sitter igjen med litt variabelt inntrykk og vil distribuere dette til respektive avdelingsledere. Det er hyggelig at du gledet deg over beliggenheten, den blir vi heller aldri lei.
Vi håper allikevel at vi får anledning til å ønske velkommen til et hyggelig opphold ved en senere anledning her i vakre Åsgårdstrand.

Anmeldt 26. august 2021

Bestiller man rom på et hotell som beregner seg som unikt forventer man 'det lille ekstra'. Hotellet bærer preg av lite/ingen oppussing de siste 20 årene. Badet er slitent uten varme. Gammel sparedusj. Kun såpedispenser. Jeg hadde forventet både shampo, balsam og en lotion på rommet.
Servicen bar preg av dårlig organisering. Virket som om de var mange ansatte, men alle gjorde alt og dermed ble det feks ingen til å t imot ved restauranten, ingen i baren...i baren var beskjeden, etter å ventet en stund: "en kollega kommer ellers så får du ringe på klokken...."
Man opplevde ingen eksklusivitet, kun et hotell under middels.
Drøye priser på mat og drikke.

Takk, Brithsen

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Når det gjelder oppussing har vi pusset opp flere av rommene de siste to årene, nye tepper er lagt i korridorer og fellesarealer og nye møbler er innkjøpt. Shampo, balsam og lotion bruker det å være, men vår leverandør har dessverre ikke levert iht bestilling. Det vil imidlertid være på plass en av de nærmeste dagene.
Jeg videreformidler din tilbakemelding til respektive avdelingsledere og håper at vi får anledning til å ønske velkommen tilbake til et hyggelig opphold på et senere tidspunkt.

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde oppgitt ankomsttid ca kl 20, og bestilt musserende på rommet ved ankomst. Ved innsjekk fikk vi beskjed at de ville komme med det om 15 min. Vi tok en tur på butikken i mellomtiden og var tilbake i godt tid før kl 2015. Da vi skulle lukke døren til rommet falt dørhåndtaket av, ikke særlig brannsikkert… Kl 20:30 gikk min mann ned i resepsjonen for å etterlyse flasken med bobler og gi beskjed om håndtaket. Der står boblene i en bøtte på disken og 2 ansatte bak. Ingen unnskyldning, bare «vi glemte det». Vi var sultne og lurte på om det var mulig å få bestille noe mat til rommet, han fikk da beskjed om å gå innom restauranten og hør om kjøkkenet kunne lage noe lett til oss før de stengte. Forventer mer av et hotell som dette, servicenivået kan i alle fall løftes mange hakk.
Rommene var slitte, og på vårt rom kunne bare ett av fire vinduer åpnes. Dette var ett av fire hotell på like mange dager, det eneste positive var den fantastiske utsikten fra bar- og restaurantområdet.

Romtips: Bestill rom med utsikt
1  Takk, Sunniva K

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Vi beklager dette, dine kommentarer er videreformidlet til respektive avdelingsledere. Dette representerer ikke vårt normale servicenivå, men jeg ser allikevel at det "glapp" her.
Vi håper, på tross av opplevelsen denne gangen, at vi får anledning til å ønske velkommen til et velsmakende og hyggelig opphold i Åsgårdstrand.

Driftsdirektør