“Hyggelig plass og god mat!”
Anmeldelse av Havhesten Restaurant

Havhesten Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 11 Restauranter i Tjøme
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fiskesuppa var kjempegod og hadde en god størrelse. God service med hyggelige ansatte. Tar allergier på alvor og legger til rette for dette.

Takk, ingaoliner

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fiskesuppa smakte greit, men posjonsstørrelsen hadde lite med en hovedrett å gjøre. Den var mye mindre enn en vanlig forrett.

Pastaretten var noen få pastabånd som knapt dekket tallerkenen.

Skal du «spise» her - ta med nistepakke! Vi bestilte take away pizza fra solsiden mens vi var ventet på regningen....

Styr unna - med mindre du vil betale dyrt for noe som er mindre enn en barneposjon...

2  Takk, olufb2017
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god indrefilet og torsk. Biffsalaten var også utrolig god. Hyggelig og behagelig betjening. Hit må vi tilbake.

Takk, Bekkevika
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Fiskesuppen og den stekte torsken kan virkelig anbefales.
Meget hyggelig betjening.
Vi kommer tilbake

1  Takk, NorStar350
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Koselig plass på brygga, med smilende servitører og god mat. Har sjelden spist en så innholdsrik og fantastisk god fisk-og skalldyrsuppe. Torsken kan og anbefales, kjempegod. Kan lett anbefales.

3  Takk, audbloddervikb

Reisende som så på Havhesten Restaurant, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Havhesten Restaurant? Del dine erfaringer!