“God mat og trivelig personale”
Anmeldelse av Havhesten Restaurant

Havhesten Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 11 Restauranter i Tjøme
Anmeldt 3. juli 2022 via mobile enheter

Vi var to par som tok en lunsj her i dag. Veldig serviceinnstilt personale. Flott lokasjon, fint uteområde og en flott restaurant innendørs. Rent og ordentlig. Vi spiste scampi, fiskesuppe og burger. Alle rundt bordet var veldig tilfreds med maten. Blir ikke siste gang vi besøker dette stedet.

Dato for besøk: juli 2022
1  Takk, olaf257

Anmeldt 31. mai 2022

Rent og ryddig, flott plass for vår lunch. Bra utvalg i menyen og veldig hyggelig betjening. God mat i hyggelig omgivelser.

Dato for besøk: mai 2022
Takk, 918elsej
Anmeldt 28. mai 2022 via mobile enheter

I fjor spiste vi oss gjennom menyen flere ganger. Smakfulle og gode matretter av fagfolk bak grytene, sammen med trivelig og uformell betjening. Rent, og tilpasset alle gjester. Anbefales

Dato for besøk: mai 2022
Takk, 600larse
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Helt grei mat, men ikke spesielt.
Ganske enkel meny med de vanligste rettene dvs hamburger, fiskesuppe, pasta
bolognese. Hyggelig serveringspersonale, men mye lukt av stekos fra kjøkkenet. Måtte skifte klær da vi kom hjem.

2  Takk, Ruen13
Anmeldt 19. juli 2021

19.07.21
Vi ventet i over en time på 6 retter. Indrefilen var ekstrem liten og ble ikke mett av den dyreste retten. Den kremete pastaen var også veldig liten og ikke veldig kremet. Når pastaen var spist opp lå det igjen en utvannet saus. Så ut som om det hadde vært fiske suppe isteden for pasta. Ellers er servitørene der veldedig hyggelig og imøtekommen

Takk, 54olem

Reisende som så på Havhesten Restaurant, så også på

Tjøme, Tjøme kommune

Har du vært i Havhesten Restaurant? Del dine erfaringer!