Imponerende

Fint område og imponerende å se. Vi var ikke på omvisning inne, men gikk rundt på uteområdet... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
happinessinacupcake
Tilnærmet urørt fort syd på Tjøme, nær Verdens Ende

Anmeldt 14. april 2021
ToveElisabetN
Borgheim, Norge

Anmeldt 25. juli 2021

Fint område og imponerende å se.

Vi var ikke på omvisning inne, men gikk rundt på uteområdet.
Nydelig utsikt fra toppen!

Anbefales å ta en tur når man er i nærheten.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, happinessinacupcake
Anmeldt 14. april 2021 via mobile enheter

Utrolige flotte guider som gir historisk flotte omvisninger både i Færder Militærhistoriske museum og ute på fortet. Det finnes også en byggelig kafe i mannskapsmessa, hvor det serveres nydelige rykende ferske skoleboller og vafler.
I tillegg er dette et nydelig område som er flott til turer og lunsj i det fri. Det er utsikt både til Verdens Ende, Færder Fyr og over mot Sandefjord.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, ToveElisabetN