Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Hmm, dette var bare sånn passe. Ikke fullt i restauranten, men jammen var det vanskelig å få kontakt med personalet. Boblene fylte vi i glassene selv, ingen spurte om vi ønsket mer te og regninga måtte vi be om i reseptionen. Selve maten var også sånn passe, litt tørt og lite smak. Vi hadde ønsket oss mer ut av et besøk til 1700,- for 3 mennesker..

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, tonehp
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting på rommet Utsikt, et stort og flott rom med utsikt mot sjøen. Badet er det som virkelig gjorde dette til en spesielt flott opplevelse, stort og romslig med dobbelt badekar.
Hadde også veldig god aftennoon tea og deilig frokost med mye hjemmebakte bakevarer og variert utvalg.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, kjewes
IvarNeteland, General Manager på Engø Gård Hotel & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2019

Hei igjen og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig inspirerende for oss alle. Vi ønsker dere en fortsatt god høst og hjertelig velkommen tilbake senere.

Anmeldt 29. juli 2019

Å besøke Engø i fint vær er bra. Dette besøket i et rent rom med god mat var helt topp. Dette er uten tvil ett avde beste hoteller i Norge. Vi trivdes og hadde det bra og dette var et førsteklasses opphold.

Takk, scandinaver
IvarNeteland, General Manager på Engø Gård Hotel & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding. Veldig inspirerende for oss alle.Hjertelig velkommen igjen.

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Engø er en liten oase på Tjøme som fortjener et besøk, ikke minst for å oppleve stedet. Betjeningen er stort sett veldig velmenende og bidrar til et flott opphold. Maten holder også god standard med super frokost. Vi hadde gleden av å være med på intimkonsert med Ole Paus som var et flott minne.

Takk, Jokke B

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på . Vi ønsker dere en fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juli 2019

Belligende på Tjømø utenfor Tønsberg i skjærgården med brygge på den ene siden av stedet og flott beliggende i sjarmerende del av kysten på andre siden. Idyllisk lunchservering ute på terrasse eller inne. Anbefaler Afternoon Tea som serveres fra kl. 1500.(bør bestilles) Middag , 5 eller 7 retter med passende vinpakke til anbefales. Høy standard på maten, og god service fra betjeningen. Hjemmekoselig frokost med alt innhold du kan drømme om.

Romtips: Forskjellig rom i forskjelllige miljøer. Se hjemmeside for egen smak.
Takk, Reiulf
IvarNeteland, Daglig leder på Engø Gård Hotel & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2019

Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse. Det gir stor glede til alle ansatte her på Engø Gård.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen igjen.