Expedia.comUSD 111
ScandicHotels.comUSD 111
Vio.comUSD 111
Anmeldt 24. oktober 2018

Ankom i kveldingen og la turen om Tjøme da jeg hadde hørt det at det skulle være fint her. Idyllisk og fin beliggenhet, en overnatting litt/en del utenom der vanlige. Kom litt for sent til at jeg fikk sett meg særlig om, men vil tro at det er veldig fint å rusle seg en tur i området. Satser på å få til en tur hit siden med familien.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ingbol
ingridNorge, Leder  på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei! Tusen takk for flott anmeldelse. Vi er enige med deg i at dette er ett idyllisk sted. Du er hjertelig velkommen tilbake!
Mvh Ingrid Stokka Sagen
Hoteldirektør

Anmeldt 15. oktober 2018

Vi kom på feil dato, pga feilbestilling vi ikke oppdaget selv. Hotellet ordnet opp og gav oss et annet rom, selv lm det var nærmest fullbooket. Fantastisk service!Hyggelige mennesker. Flotte omgivelser.Men hvor var kakene til frokost kaffen??

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, PGL1984
ingridNorge, Leder  på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg tar det opp med kjøkkenet, det skal være kaker til kaffen på frokosten. Dere er velkommen tilbake når det måtte passe.
mvh
Ingrid Stokka Sagen
Hoteldirektør

Anmeldt 27. september 2018

Vi overnattet i apartments-delen av hotellet. Fin, koselig leilighet med to soverom og både bad m toalett og et separat toalett. Kjøkkenet var praktisk, og stua koselig. Vi gikk en nydelig tur helt ut til Verdens Ende og tilbake. Alt var rent og ryddig, veldig fornøyd med oppholdet, og kan godt tenke oss å komme tilbake!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, hjstokka
ingridNorge, Leder  på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
og hjertelig velkommen tilbake.

Ingrid Stokka Sagen
Hotelldirektør

Anmeldt 27. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ingridNorge, Manager på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Anmeldt 27. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018