galagutt
3,0 av 5 boblerAnmeldt 15. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
ingridNorge, Leder Havna Tjøme Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 17. jan. 2019
Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre vårt hotell og håper vi snart kan begynne på renovering av våre rom. Hjertelig Velkommen tilbake
  • Priceline
Bar/lounge
23.1 km fra Havna Tjøme Hotel
Se flere hoteller i Tjøme
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Fine lokaler med god luft og flott utsikt. Vennlig, serviceminded og hjelpsomme ansatte.
Fantastisk god hjortestek med tilbehør til middag. Smakfulle og gode luncher, og morsomme småretter i mellompausene.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 100anetteu
ingridNorge, Leder  på Havna Tjøme Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å ha dere her som gjester. Du er hjertelig velkommen tilbake enten det er jobb eller privat. Mvh Ingrid Stokka Sagen Hoteldirektør

Anmeldt 24. oktober 2018

Ankom i kveldingen og la turen om Tjøme da jeg hadde hørt det at det skulle være fint her. Idyllisk og fin beliggenhet, en overnatting litt/en del utenom der vanlige. Kom litt for sent til at jeg fikk sett meg særlig om, men vil tro at det er veldig fint å rusle seg en tur i området. Satser på å få til en tur hit siden med familien.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ingbol
ingridNorge, Leder  på Havna Tjøme Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei! Tusen takk for flott anmeldelse. Vi er enige med deg i at dette er ett idyllisk sted. Du er hjertelig velkommen tilbake!
Mvh Ingrid Stokka Sagen

Anmeldt 15. oktober 2018

Vi kom på feil dato, pga feilbestilling vi ikke oppdaget selv. Hotellet ordnet opp og gav oss et annet rom, selv lm det var nærmest fullbooket. Fantastisk service!Hyggelige mennesker. Flotte omgivelser.Men hvor var kakene til frokost kaffen??

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, PGL1984
ingridNorge, Leder  på Havna Tjøme Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg tar det opp med kjøkkenet, det skal være kaker til kaffen på frokosten. Dere er velkommen tilbake når det måtte passe.
mvh

Anmeldt 27. september 2018

Vi overnattet i apartments-delen av hotellet. Fin, koselig leilighet med to soverom og både bad m toalett og et separat toalett. Kjøkkenet var praktisk, og stua koselig. Vi gikk en nydelig tur helt ut til Verdens Ende og tilbake. Alt var rent og ryddig, veldig fornøyd med oppholdet, og kan godt tenke oss å komme tilbake!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, hjstokka
ingridNorge, Leder  på Havna Tjøme Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
og hjertelig velkommen tilbake.

Hotelldirektør

Anmeldt 27. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ingridNorge, Manager på Havna Tjøme Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018