Expedia.comUSD 113
Vio.comUSD 113
ScandicHotels.comUSD 113
Anmeldt 16. januar 2019

Hotellet har en spektakulær beliggenhet, fine fasiliteter og veldig hyggelig betjening. Rommene Double de lux veldig bra.Veldig god frokost. Betalt parkering, noe Rica Havna bør slutte med umiddelbart!!!

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, PNB2014
ingridNorge, Leder  på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei! Tusen takk for din flotte anmeldelse. Vi kan ikke love at vi får gjort noe med betalt parkering men håper vi ser deg her hos oss igjen. Velkommen
Hotelldirektør
Scandic Havna Tjøme

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Plassen hotellet ligger på er veldig fin rett nede ved sjøen. Frokosten var veldig bra. Men rommet var slitt å gammeldags. Med litt oppussing hadde nok dette hotellet fått toppscore av meg. Servicen var det ingenting å si på. Fikk feil rom men det ble fort ryddet opp i

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, galagutt

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre vårt hotell og håper vi snart kan begynne på renovering av våre rom. Hjertelig Velkommen tilbake

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Fine lokaler med god luft og flott utsikt. Vennlig, serviceminded og hjelpsomme ansatte.
Fantastisk god hjortestek med tilbehør til middag. Smakfulle og gode luncher, og morsomme småretter i mellompausene.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 100anetteu
ingridNorge, Leder  på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å ha dere her som gjester. Du er hjertelig velkommen tilbake enten det er jobb eller privat. Mvh Ingrid Stokka Sagen Hoteldirektør

Anmeldt 24. oktober 2018

Ankom i kveldingen og la turen om Tjøme da jeg hadde hørt det at det skulle være fint her. Idyllisk og fin beliggenhet, en overnatting litt/en del utenom der vanlige. Kom litt for sent til at jeg fikk sett meg særlig om, men vil tro at det er veldig fint å rusle seg en tur i området. Satser på å få til en tur hit siden med familien.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ingbol
ingridNorge, Leder  på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei! Tusen takk for flott anmeldelse. Vi er enige med deg i at dette er ett idyllisk sted. Du er hjertelig velkommen tilbake!
Mvh Ingrid Stokka Sagen

Anmeldt 15. oktober 2018

Vi kom på feil dato, pga feilbestilling vi ikke oppdaget selv. Hotellet ordnet opp og gav oss et annet rom, selv lm det var nærmest fullbooket. Fantastisk service!Hyggelige mennesker. Flotte omgivelser.Men hvor var kakene til frokost kaffen??

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, PGL1984
ingridNorge, Leder  på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg tar det opp med kjøkkenet, det skal være kaker til kaffen på frokosten. Dere er velkommen tilbake når det måtte passe.
mvh