TripadvisorUSD 93
Travelocity
ScandicHotels.comUSD 95
Anmeldt 29. juni 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Karolina Toporkiewicz, Other på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2022

Anmeldt 26. juni 2020

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Elendig kundeservice på hotell og restaurant.
Følte oss lite velkommen da vi sjekket inn, lite oppmerksomhet fra betjeningen under oppholdet og dårlig service under middagen. Håper virkelig Scandic spanderer kurs i kundebehandling på betjeningen.

Takk, arechristians
Ingrid S, General Manager på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2020

Hei
Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg må virkelig få beklage at vi ikke leverte det som dere forventet av oss og som vi også selv har som mål. Dette skal vi følge opp videre. Scandic jobber hele tiden med å skape gode kunde opplevelser så også gjennom opplæring.
Vi ønsker deg velkommen tilbake.
mvh
Ingrid Stokka Sagen