Booking.comUSD 96
TripadvisorUSD 96
eDreams
FindHotelUSD 97
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig hotell med rene rom, fin beliggenhet, hyggelig personale og nydelig frokost til tross for smittevernregimet. Mye aktiviteter for barn i området og fine alternativer å gå tur. Koselig liten butikk på området som selger basis matvarer, is og dagsferske bakevarer. Vi kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Norw12
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skulle ønske at vi hadde ett bedre sommervær, da hadde det blitt enda bedre å være hos oss. Håper vi ser dere igjen.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig men sant; dette hotellet minner om Hotell i Særklasse. Tomt for juice til frokost, kalde speilegg, ikke bacon, en av 2 kaffemaskiner «out of order», tomt for fatøl midt i juli, kjøleskap på rommene virker ikke/dårlig, folk får ikke rommene de har bestilt osv osv. Toppet seg med middag for mange gjester som gikk totalt i ball for hotellet. Vi har vært her før med samme svake service men dette var talentløst. Kommer neppe tilbake. Nydelig beliggenhet veier IKKE opp for elendig drift og dårlig service. Hvordan kan Scandic-kjeden leve med dette.

Takk, jostra17
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei
Takk for din tilbakemelding. Så trist at du fikk en så dårlig opplevelse når du besøkte oss. Det er dager som ting baller seg på og dessverre ble det en slik dag når dere var her hos oss. Vi håper vi ser dere igjen og kan rette opp dette.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 29. juni 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 26. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Elendig kundeservice på hotell og restaurant.
Følte oss lite velkommen da vi sjekket inn, lite oppmerksomhet fra betjeningen under oppholdet og dårlig service under middagen. Håper virkelig Scandic spanderer kurs i kundebehandling på betjeningen.

Takk, arechristians
Ingrid S, General Manager på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2020

Hei
Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg må virkelig få beklage at vi ikke leverte det som dere forventet av oss og som vi også selv har som mål. Dette skal vi følge opp videre. Scandic jobber hele tiden med å skape gode kunde opplevelser så også gjennom opplæring.
Vi ønsker deg velkommen tilbake.
mvh
Ingrid Stokka Sagen