Booking.comUSD 100
TripadvisorUSD 99
eDreams
FindHotelUSD 100
Anmeldt 20. juli 2020

Idyllisk beliggende hotell på Tjøme, men inntrykket etter å hå tilbragt et døgn på dette stedet er dessverre veldig dårlig. Oppsummeringsvis er årsakene til dette:
1. Rommet vi fikk var slitt og preget av manglende vedlikehold. Lampe over seng var knekt og hang i ledningen. På badet var 3 av 4 lyspærer gått.
2. Laken på seng hadde flere brune flekker med diameter på 4-5 cm
3. Tykt støvlag i hyller viste med tydelighet at det ikke var tørket støv på lang tid
4. Vi ble i resepsjon møtt av en dominerende roll up fra gulv til tak med reklame for Restylan og bruk av dette. Modellen på bildet var en frisk og sunn tenåringsjente. Vi reagerte på dette og lurer på om dette er i tråd med Scandic sine verdier.
5. Under frokosten fikk vi tildelte ferdigpakkede påleggstallerkner med kjøttpålegg, fisk, ost og grønnsaker. Vi spurte om vi kunne få noen uten kjøtt da vi ikke spiser dette, men fikk beskjed om å kaste kjøttet om vi ikke skulle spise det. Vi reagerer på sløsingen dette representerer.
6. Middag på kvelden var ok, men preget av stresset personale hvor vi tidvis følte at vi som gjester var en belastning

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, GandJ_HL
Anmeldt 19. juli 2020

Familie på fire, 1 åring og 3 åring. Vi hadde et rom med god størrelse ut mot solterrasse som vi spesielt benyttes oss av når barna sov på kvelden.
Vi opplevde at hotellet tok retningslinjene ifh til covid-19 på alvor.
Lekeplassen er en hit for våre barn og at det er så mange andre barn gjør at det blir ekstra moro.
Vi har familie på verdens ende så lokasjonen er perfekt.
Frokosten ble bare bedre og bedre da det ble lov å ha litt mer buffet og flere valg underveis i oppholdet.
Uteserveringen krevde reservasjon hele døgnet tydeligvis, vi fikk ikke komme inn å ta et glass, is eller smårett i 15-tiden. Ble henvist til landhandleriet hvor de selger is og annet små nødvendig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Camilla H
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei Takk for deres hyggelige tilbakemeling. Vi håper at vi snart kan åpne alle deler av hotellet igjen, det er mange regler og ting som skal følges opp i disse tider. Desverre fikk vi heller ikke en sommer med fint vær, noe som selvsagt gjør ett opphold hos oss enda trivligere. Velkommen tilbake.

Anmeldt 16. juli 2020

De ansatte virker komplett uinteressert i gjestene. Maten i restauranten holder ikke mål; fikk selv servert glutenholdig brød til tross for gjentatte presiseringer om kraftig glutenallergi. Rommene har sett sine bedre dager, og en dag kollapset hele renovasjonsinfrastrukturen i noen timer. Flott beliggenhet veier dessverre ikke opp for den dårlige totalopplevelsen.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, henninas

TAkk for din tilbakemelding. Så tris att dere fikk en så dårlig opplevelse hos oss denne gangen. Denne sommeren har vært en utfordring både med dårlig vær og restriksjoner. Håper dere kommer tilbake ved en senere anledning når alt er tilbake til normalen.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig hotell med rene rom, fin beliggenhet, hyggelig personale og nydelig frokost til tross for smittevernregimet. Mye aktiviteter for barn i området og fine alternativer å gå tur. Koselig liten butikk på området som selger basis matvarer, is og dagsferske bakevarer. Vi kommer gjerne tilbake!

1  Takk, Norw12

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skulle ønske at vi hadde ett bedre sommervær, da hadde det blitt enda bedre å være hos oss. Håper vi ser dere igjen.

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig men sant; dette hotellet minner om Hotell i Særklasse. Tomt for juice til frokost, kalde speilegg, ikke bacon, en av 2 kaffemaskiner «out of order», tomt for fatøl midt i juli, kjøleskap på rommene virker ikke/dårlig, folk får ikke rommene de har bestilt osv osv. Toppet seg med middag for mange gjester som gikk totalt i ball for hotellet. Vi har vært her før med samme svake service men dette var talentløst. Kommer neppe tilbake. Nydelig beliggenhet veier IKKE opp for elendig drift og dårlig service. Hvordan kan Scandic-kjeden leve med dette.

Takk, jostra17
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei
Takk for din tilbakemelding. Så trist at du fikk en så dårlig opplevelse når du besøkte oss. Det er dager som ting baller seg på og dessverre ble det en slik dag når dere var her hos oss. Vi håper vi ser dere igjen og kan rette opp dette.
Velkommen tilbake.