4 personer ser på dette hotellet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 22. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et fint rom med hotellstandard. Beliggenheten er fin, og mange aktiviteter tilbys i området. Leilighetene ser nye og komfortable ut, rommene er noe eldre, men i god stand. Fullt hotell, dette merkes under frokosten, særlig nå med covid-19-tilpasninger.

Takk, ChrOslo
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Takk for din tilbakemelding, ja det er mye mennesker og vi har heller ikke vært heldig med været, mye av vårt hotell består av helheten med badestrand og brygger rundt hotellet. Velkommen tilbake og håper vi da er ferdige med restriksjoner og kan ha full aktivitet igjen.

Anmeldt 20. juli 2020

Idyllisk beliggende hotell på Tjøme, men inntrykket etter å hå tilbragt et døgn på dette stedet er dessverre veldig dårlig. Oppsummeringsvis er årsakene til dette:
1. Rommet vi fikk var slitt og preget av manglende vedlikehold. Lampe over seng var knekt og hang i ledningen. På badet var 3 av 4 lyspærer gått.
2. Laken på seng hadde flere brune flekker med diameter på 4-5 cm
3. Tykt støvlag i hyller viste med tydelighet at det ikke var tørket støv på lang tid
4. Vi ble i resepsjon møtt av en dominerende roll up fra gulv til tak med reklame for Restylan og bruk av dette. Modellen på bildet var en frisk og sunn tenåringsjente. Vi reagerte på dette og lurer på om dette er i tråd med Scandic sine verdier.
5. Under frokosten fikk vi tildelte ferdigpakkede påleggstallerkner med kjøttpålegg, fisk, ost og grønnsaker. Vi spurte om vi kunne få noen uten kjøtt da vi ikke spiser dette, men fikk beskjed om å kaste kjøttet om vi ikke skulle spise det. Vi reagerer på sløsingen dette representerer.
6. Middag på kvelden var ok, men preget av stresset personale hvor vi tidvis følte at vi som gjester var en belastning

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, GandJ_HL
Anmeldt 19. juli 2020

Familie på fire, 1 åring og 3 åring. Vi hadde et rom med god størrelse ut mot solterrasse som vi spesielt benyttes oss av når barna sov på kvelden.
Vi opplevde at hotellet tok retningslinjene ifh til covid-19 på alvor.
Lekeplassen er en hit for våre barn og at det er så mange andre barn gjør at det blir ekstra moro.
Vi har familie på verdens ende så lokasjonen er perfekt.
Frokosten ble bare bedre og bedre da det ble lov å ha litt mer buffet og flere valg underveis i oppholdet.
Uteserveringen krevde reservasjon hele døgnet tydeligvis, vi fikk ikke komme inn å ta et glass, is eller smårett i 15-tiden. Ble henvist til landhandleriet hvor de selger is og annet små nødvendig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Camilla H

Hei Takk for deres hyggelige tilbakemeling. Vi håper at vi snart kan åpne alle deler av hotellet igjen, det er mange regler og ting som skal følges opp i disse tider. Desverre fikk vi heller ikke en sommer med fint vær, noe som selvsagt gjør ett opphold hos oss enda trivligere. Velkommen tilbake.