3 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 122
eDreamsUSD 122
CheapTicketsUSD 122
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

...dessverre ikke like fint og hyggelig når du kommer inn.

Vi booket et Superior Ekstra rom og var 3 voksne og et barn på 9 år. Størrelsen på rommet var ok. Gikk fint med ekstra seng i tillegg til sofaen som stod på rommet. Hva som er superior med rommet er jeg virkelig ikke sikker på. Mulig det er den lille balkongen?
Rommet er slitent selvom det sikkert er ganske nylig pusset opp. Badet er knøttlite og har ikke varmekabler i gulvet så er ganske kaldt. Sengene er gode, men sengetøyet stikker og er veldig ubehagelig. Dynene er mer som tynne tepper og putene er klumpete.
Rengjøringen er det så som så med. Mellom fugene på badet er det skittent, når vi ankom var det rosiner midt på gulvet og på balkongen står det et skittent askebeger med to store tyggisklyser. Blir litt overrasket over at rengjøringen ikke er bedre i disse Covid 19 tider.

Hotellet ligger fantastisk til rett ved sjøen, med båtbrygge og en sandstrand like ved. Uteområdene er fine og en kan spise eller ta en drink ute. Vi har kun spist frokost her, så hvordan restauranten på hotellet er kan jeg ikke kommentere.

Frokosten på hotellet er helt ok, hverken mer eller mindre. Rundstykkene og brødet var tørt og appelsinjuicen var tom, og ingen fylte på den. Servicen var ikke eksisterende under frokost og de som jobbet i frokostsalen virket stresset selvom det ikke var mange folk. Frokosten er sikkert noe endret grunnet Covid 18, selvom de fortsatt serverer buffet.

Fellesområdene innvendig er mørke og triste og lite innbydende.

De ansatte i resepsjonen var hyggelige ved innsjekk og hjelpsomme når vi trengte flere hodeputer.

Ville jeg dratt hit igjen? Antakelig, men det har mer å gjøre med mangel på andre hoteller i området enn at jeg absolutt ønsker å komme tilbake til Havna.

Takk, bossbb
Ingrid Stokka Sagen, Daglig leder på Scandic Havna Tjøme, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Takk for din tilbakemelding, vi tar med oss dine synspunkter i vårt arbeid med å utvikle vårt hotell. Velkommen tilbake

Anmeldt 22. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 22. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et fint rom med hotellstandard. Beliggenheten er fin, og mange aktiviteter tilbys i området. Leilighetene ser nye og komfortable ut, rommene er noe eldre, men i god stand. Fullt hotell, dette merkes under frokosten, særlig nå med covid-19-tilpasninger.

Takk, ChrOslo

Takk for din tilbakemelding, ja det er mye mennesker og vi har heller ikke vært heldig med været, mye av vårt hotell består av helheten med badestrand og brygger rundt hotellet. Velkommen tilbake og håper vi da er ferdige med restriksjoner og kan ha full aktivitet igjen.

Anmeldt 20. juli 2020

Idyllisk beliggende hotell på Tjøme, men inntrykket etter å hå tilbragt et døgn på dette stedet er dessverre veldig dårlig. Oppsummeringsvis er årsakene til dette:
1. Rommet vi fikk var slitt og preget av manglende vedlikehold. Lampe over seng var knekt og hang i ledningen. På badet var 3 av 4 lyspærer gått.
2. Laken på seng hadde flere brune flekker med diameter på 4-5 cm
3. Tykt støvlag i hyller viste med tydelighet at det ikke var tørket støv på lang tid
4. Vi ble i resepsjon møtt av en dominerende roll up fra gulv til tak med reklame for Restylan og bruk av dette. Modellen på bildet var en frisk og sunn tenåringsjente. Vi reagerte på dette og lurer på om dette er i tråd med Scandic sine verdier.
5. Under frokosten fikk vi tildelte ferdigpakkede påleggstallerkner med kjøttpålegg, fisk, ost og grønnsaker. Vi spurte om vi kunne få noen uten kjøtt da vi ikke spiser dette, men fikk beskjed om å kaste kjøttet om vi ikke skulle spise det. Vi reagerer på sløsingen dette representerer.
6. Middag på kvelden var ok, men preget av stresset personale hvor vi tidvis følte at vi som gjester var en belastning

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, GandJ_HL